«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به مصاحبه علی پروین واکنش نشان داده است
نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.
علی مطهری نوشت: از جناب باهنر بعید بود که بگویند اگر کسانی انتخابات را تحریم کنند از نظام خارج شده‌اند
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
تصاویر بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء استفاده را مشاهده می‌کنید.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق در پاسخ به گزاره‌ای با مضمون «دین و حجاب باعث شده کشور‌ها عقب‌مانده بشوند؟»، اظهارات جالبی را به زبان آورد که مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
علی مطهری در بخشی از گفت و گو با خبرگزاری برنا در ارتباط با حجاب و نحوه پوشش بانوان صحبت کرد.
روابط آذربایجان و ایران در حال حاضر در سطح بسیار پایینی قرار دارد و از قبل نمی‌توان گفت که آیا در این سطح باقی می‌ماند یا دچار افت و خیز می‌شود. نامه‌هایی از مقامات ایرانی دریافت شده و چند مکالمه تلفنی برای عادی سازی روابط صورت گرفته است، با این حال، به صراحت می‌گویم که خواسته‌های آذربایجان مشروع و منطقی است
این روایتی است از آخرین برد شش گله پرسپولیس در لیگ برتر، بردی که اظهارات جنجالی سرمربی سرخ‌ها را به دنبال داشت.
این روایتی است از آخرین برد شش گله پرسپولیس در لیگ برتر، بردی که اظهارات جنجالی سرمربی سرخ‌ها را به دنبال داشت.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
گستره و چگونگی اظهارات علی اف علیه ایران، این فرضیه را تداعی می‌کند که او الفبای دیپلماسی را به سخره گرفته است. باکو با سرعتی بی‌سابقه در حال در نوردیدن تمامی مرز‌های دیپلماسی عمومی در مواجهه با ایران است. رویکرد اتخاذ شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان نه تنها حداقل‌های دیپلماسی عمومی را حفظ نمی‌کند، بلکه به صورت تدریجی، به سوی از میان رفتن هر گونه احتمال تنش‌زدایی در مناسبات میان دو کشور قرار دارد
علی مطهری نماینده ادوار مجلس در نامه ای به رییس صداوسیما به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشاد داد.
توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ ۵ نفر از قاتلان شهید آرمان علی وردی طلبه ای که در شهرک اکباتان تهران به شهادت رسیدند را دستگیر کردند.
با اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مشخص شد یکی از بازیکنان مد نظر استقلال برای نیم فصل علی کریمی است.
مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل اظهارات علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات برجامی وین در توییتر را به باد انتقاد گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات مذاکره کننده ارشد کشورمان در کمیسیون، گفت: ارتباط ایران با اعضای ۱+۴ از طریق هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا ادامه دارد و موضوعات در حال گفت‌وگو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ