شرایط برای کریستیانو رونالدو بغرنج شده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
سرمربی تیم مس رفسنجان طی یک استوری ، احساس بد خود را از درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی نشان داد.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: الآن صدا و سیما حجاب را به صورت شعاری در قالب سرود پخش می کند، من هم موافقم . سرود خیلی خوب است، ولی ریشه‌دار نیست! همین دختری که الآن این سرود را می‌خواند پس فردا که مورد هجمه قرار گیرد که حجاب برای اعتبار تو ضرر دارد ، چادر را کنار می‌گذارد، نه در صدا و سیما کار علمی اساسی دیدیم نه در حوزه و نه در دولت.
احمد در ادامه افزود: «شب حادثه وقتی به خانه برگشتم درگیری بین من و همسرم بالا گرفت. ساعتی بعد همسرم جلوی در ایستاد. سراغ او رفتم و گفتم چرا بالا نمی‌آیی که به من گفت منتظر برادرانش است. می‌گفت برادرانم می‌خواهند بیایند چند دقیقه‌ای من را ببینند و بروند. راستش خیلی تعجب کردم. گفتم اگر برادرانت می‌خواهند به خانه‌مان بیایند چرا باید تو را مقابل در خانه ببینند؟»
کمالگرایی فقط با القای اینکه تو چقدر باهوشی در کودک به وجود نمی‌آید. بچه‌ای کمالگرا می‌شود که والدین کمالگرا داشته باشد. ریشه کمالگرایی هم اضطراب و وسواس است. کمالگرا‌ها همیشه ترس از شکست دارند و همیشه ترس از این دارند که کاری را درست و کامل انجام ندهند.
امروز رسانه و دانشجو می‌خواهد اعتراض کند، اما با توبیخ، اخراج و بسته شدن مواجه می‌شود. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی می‌زند با او در مجمع عمومی بحث کرده و قانع کنید که اشتباه می‌کند، چرا وی را اخراج می‌کنید؟ اگر منطق دارید، دعوا نمی‌کنید. دانشجو که دیوانه نیست، دانشجو فردای مملکت ما است. من نخواهم بود، اما دانشجو خواهد بود و قرار است این مملکت را او اداره کند. اگر دانشجو حرف بی‌ربطی زد دیوانه که نیست، با او صحبت کنید که به چند دلیل حرف تو اشتباه است.
معاون اسبق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «مکتب کپنهاگ» معتقد است امنیتی کردن هر قضیه‌ای اتفاقاً اقدامی ضدامنیتی است!... اما ما استاد این هستیم که یک موضوع اجتماعی خیلی خیلی ساده را به کیس امنیتی تبدیل کنیم و بعد بزنیم تو سر همدیگر که چطور این را جمع کنیم.
علی ربیعی گفت: تحریم علیه مردم است و علیه زندگی مردم است. تحریم جان‌ستان است؛ زندگی‌ستان است. تحریم اخلاق‌سِتان است. متأسفانه تحریم را ندیدند. فکر می‌کنند فقط فروش نفت است. تحریم علامت این است که آیا تو می‌توانی مثل آدم زندگی کنی در یک جامعه و امید به آینده و گشایش داری؟ در جامعه جهانی عزت داری یا خیر؟ حالا هی می‌گویند ما خوشبختانه اینقدر نفت فروختیم.
«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌های یازدهم و دوازدهم در برنامه حضور درباره اینکه چرا امروز تفکرات مختلف نمی‌توانند مانند دوران بعداز پیروزی انقلاب حرف‌های خود را بیان کنند، اظهار داشت: می‌خواهم بگویم دچار انحراف شدیم. قرار بود که به گفته شهید مطهری فلسفه مارکس را یک مارکسیست در دانشگاه درس دهد. قرار بود که هر کسی اسلحه برداشت و آدم کشت و خون کسی را ریختن، این خط قرمز باشد. خب شاید این سؤال را هر کسی از من بپرسد، بگویم من به سهم خودم شرمنده تو هستم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
وقتی سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه جهان را با وضعیت خودمان مقایسه می‌کنم به خود می‌گویم اگر امروز بخواهم به کوروش چیزی بگویم احتمالاً می‌شود این: "کوروش تو بخواب! ما هم می‌خوابیم! "
منچستریونایتد آماده است که قرارداد جدیدی به اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی این تیم، پیشنهاد بدهد.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: این احمق‌هایی که عقل‌شان نمی‌رسد که می‌روند آن بالا و می‌گویند مرگ بر دیکتاتور نمی‌فهمند، اولا دیکتاتوری نیست. تو در نهایت آزادی داری می‌گویی مرگ بر دیکتاتور و خانه‌ات مشخص است. صبح هم می‌خواهی بروی می‌توانند تو را بگیرند، ببرند. در نهایت آزادی شعار می‌دهی، بعد می‌خوابی و صبح هم می‌روی سرکارت. پس آیا اینکه آدم با آزادی بگوید مرگ بر دیکتاتور مسخره نیست؟
مرتضی پناهیان نوشت: دما ۱۳ درجه سانتیگراده و یه صحنه‌ای دیدم تو پیاده روی مرزداران که..  وای به حال ۳۰ و ۴۰ درجه. چی می‌خواد بشه واقعا؟
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: مردم دوست دارند ببینند که منِ نماینده مانند خودشان هستم. دوست دارند ببینند ماشین من هم مانند ماشین خودشان است یا بچه من مانند بچه خودشان است. آیا این بد است؟ این حسن مردم است. هزینه شده است برای این نظام. نمی‌شود که یک عده مفت‌خوری کنند. چه اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب. این باید ملاک باشد که آقا شما می‌خواهید وزیر شوید، ولی بدان که خانواده تو وزیر نیستند. اگر بعد از یکسال معلوم شود که وضع خانواده‌اش اشرافی شده است، باید کنار برود.
از میان سرمربیان تیم‌های باقی مانده در جام حذفی 5 نفر سابقه قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه دارند و به دنبال تکرار آن هستند.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
زیدآبادی در برنامه تلویزیونی شیوه گفت: «همسرم به من گفت بروی به صداوسیما از تو طلاق می‌گیرم! من می‌خواهم با مردم حرف بزنم. ما تریبون نداریم! هر وقت حرفی زدیم سر از زندان درآوردیم!»
شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»
پول توجیبی دادن به کودکان کمک می‌کند تا ارزش و مدیریت پول را یاد بگیرند. به عنوان مثال، هنگامی که کودکان پول تو جیبی دریافت می‌کنند، باید بین خرج کردن یا پس‌انداز کردن انتخاب کنند؛ و هنگامی که پس‌انداز می‌کنند، انتظار کشیدن برای بدست آوردن چیز‌هایی که می‌خواهند را یاد می‌گیرند.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ