به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همیشه با کلیدواژه «تیم صنعتی» رقبا را خطاب قرار داده و تلاش کرده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: حمایت از صنایع کوچک در دستور کار وزارت صمت است و ما به دنبال احیای واحدهای راکد، مقاوم کردن صنایع و کاهش هزینه‌ها هستیم.
شقاقی شهری می‌گوید: به صراحت باید بگویم که هنوز تکلیف ما با اقتصاد روشن نیست و همچنان در موج دوم اقتصاد یعنی انقلاب صنعتی، آن هم در فرآیند پایین‌دستی آن یعنی بنگاه‌های صنعتی غیررقابتی، رانتی و بدون بهره‌ور، مانده‌ایم. وقتی لایحه برنامه هفتم که توسط دولت ابراهیم رئیسی ارائه شده را مطالعه کردم واقعاً نگران شدم چراکه تفکر نگارندگان آن همچنان حول محور موج دوم اقتصاد است درحالی‌که جهان پنجاه سال است که از این موج عبور کرده است.
برترین دانشگاه‌های کشور ما نیز نسبت به دیگر دانشگاه‌های آسیایی عملکرد ضعیف‌تری داشتند و برترین دانشگاه کشور ما در این رتبه‌بندی که دانشگاه صنعتی شریف است، حدود ۳۰۰ پله با برترین دانشگاه‌های کشور‌های دنیا فاصله دارد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بازیکنان این تیم را به تلاش بیشتر برای موفقیت تیم گل‌گهر و بقای مس کرمان تشویق کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
اهواز - رئیس‌جمهور امروز به همراه هیئت دولت دومین سفر استانی خود به خوزستان را آغاز کرده و شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، دیدار با مردم اندیمشک و ... بخشی از برنامه‌های این سفر است.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
ما در زمان گذشته وابستگی شدیدی به تجهیزات و ماشین آلان وارداتی و خارجی در صنعت نفت داشتیم اما الان در حال حاضر با تکیه به توان داخل و تجربه موفق تولید بار اول اقلام راهبردی به جایی رسیده‌ایم که خودمان پالایشگاه می‌سازیم و به صدور خدمات فنی و مهندسی نیز می‌پردازیم.
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
روزنامه خراسان نوشت: اصرار بر ایجاد اشتغال در شرایطی که برنامه توسعه صنعتی کشور مشخص نیست، می‌تواند مسیر ما را به سمت نامشخصی سوق دهد و اشتغالی را ایجاد کند که ناپایدار باشد.
سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان معقتد است تیمش پیشرفت تاکتیکی داشته، اما در بخش تمام کنندگی نیاز به یک گلزن قهار دارد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال یک تیم بزرگ ایران است. ما باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و محدودیت‌های خودمان را باید مقابل استقلال در نظر بگیریم.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات ناگوار اخیر در این دانشگاه گفت: درخواست ما قبول اشتباهی است که انجام شده. عمده دانشجویانی که آزاد شدند، پرونده باز قضایی نخواهند داشت ولی تلاش می‌کنیم مسیر رسیدگی به پرونده‌های باز قضایی را به داخل دانشگاه بیاوریم.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درخواست کرده ایم که برای حمایت اولیه، امسال ۵۰ میلیارد تومان به ما بدهند تا دانشگاه یک سری از قطعات هواپیما جت ۷۲ نفره را تا خرداد ۱۴۰۲ تحویل بدهد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما باید به سمت طراحی ماشین آلات صنعتی برویم چراکه این برای ما ارزش آفرین است اگر ما بتوانیم آن ماشین را طراحی و بسازیم برای ما بسیار سود آور است و عملا به مرز دانش در آن صنعت رسیده‌ایم. وارادت بی‌رویه ماشین آلات از طریق معافیت های مختلف و بوسیله آن ماشین، ماده ای را به ماده دیگر تبدیل کنیم؛ برای ما ارزش آفرین نیست. تولید ماشین‌آلات برای توسعه صنعتی کشور بسیار مهم است
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که همانطور که حریفان ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعا فرق خواهد کرد.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
در صورت سفر پلوسی، او ارشدترین مقام آمریکایی است که طی ۲۵ سال گذشته از تایوان دیدار کرده است.
اوضاع مطلوبی که تداوم آن در گرو رعایت پروتکل‌ها و از آن مهم تر، موثرترین اقدام پیشگیرانه در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ یعنی واکسیناسیون است؛ یعنی تکمیل واکسیناسیون، تزریق دوز سوم و حتی چهارم که اخیرا آغاز شده و شامل گروه سنی بالای ۷۰ سال می‌شود و به طور مشخص، تاکید شده که افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در تزریقش درنگ نکنند.
سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ