سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: دوری از تنبلی، سرکشی به خانواده شهدا، خودسازی و تبعیت از فرامین رهبری جزو وصیت‌نامه شهید صدرزاده است که به آن بسیار تاکید داشت.
معاون تحقیقات صنعتی وزارت دفاع گفت: موشک بالستیک شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته صنعت دفاعی تحویل سپاه خواهد شد.
معاون تحقیقات صنعتی وزارت دفاع گفت: موشک بالستیک شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته صنعت دفاعی تحویل سپاه خواهد شد.
معاون تحقیقات صنعتی وزارت دفاع گفت: موشک بالستیک شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته صنعت دفاعی تحویل سپاه خواهد شد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه «سولدار» در دونتسک خبر داد.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شهادت یک شهروند فلسطینی در حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه را تایید کرد.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: میراث شهید حاج قاسم سلیمانی در انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت و پر کردن دست آنها، بیش از پیش قابل رؤیت است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارت کار برگزار شد.
تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: شهید سلیمانی توانست فرهنگ مقاومت را به عنوان یک الگو و گفتمان منتج به نتیجه و مؤثر برای حکمرانی در خیلی از عرصه‌ها ارائه دهد.
مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه
سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «مکتب سلیمانی» را به‌عنوان دو واحد درسی با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌ها نهادینه کرده و از سوی دیگر، وزارت علوم نیز کمیته تخصصی توسعه فرهنگ مقاومت و پایداری را تصویب کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده، مجاهدت‌های آن شهید گرانقدر را ماندگار و راهنمای دانشمندان و نخبگان علمی کشور دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف چه در قالب یادداشت رسمی و چه ملاقات‌های متعدد در تهران، بغداد و اربیل، اعتراض شدید خود نسبت به میزبانی اقلیم و تحرکات گروه‌های تروریستی ضدایرانی از مبدأ خاک عراق در منطقه اقلیم را اعلام کرده و بی‌گمان نمی‌تواند بپذیرد که از مجاورت مرز‌های خود مورد تهدید واقع شود.
به دنبال درگیری‌های شدید دوشنبه شب، ۲۱ شهریور ماه، میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دولت ایروان از ادامه تلاش نظامیان آذربایجانی برای پیشروی به سمت خاک خود خبر داد. بر اساس ویدیو منتشر شده از سوی وزارت دفاع ارمنستان، نیروهای آذربایجانی در حال پیشروی در خاک این کشور هستند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارزیابی عملکرد بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر به خود اختصاص داد.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ