روزنامه خراسان نوشت: اصرار بر ایجاد اشتغال در شرایطی که برنامه توسعه صنعتی کشور مشخص نیست، می‌تواند مسیر ما را به سمت نامشخصی سوق دهد و اشتغالی را ایجاد کند که ناپایدار باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
در حالی که برخی افراد درخصوص ضرورت برگزاری جشن های خیابانی تشکیک می کنند به نظر یکی پژوهشگر مسایل اجتماعی اینگونه جشن ها می تواند نقطه ای مشترک در دریای اختلافات باشد
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
در پی انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد تشکیک در آمار تولید فروردین ماه گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز در پاسخی ایجاد هر گونه شبهه در آمار تولید را امکان ناپذیر دانست.
کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود از تشکیل صف های طولانی برای خرید بلیت بازی های ناپولی خبر داد.
جریان پایداری، ابتدای ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، سعی در بی‌توجهی به این ماجرا داشت و در مطبوعات مکتوب خود، خبری درباره این اتفاقات نمی‌نوشت. بعد از اینکه این وقایع به مدارس تهران کشیده شد، آن‌ها نیز ناچار به واکنش شدند. اولین موضع‌گیری پایداری‌ها، واکنش به اظهارنظر مخالفان سیاسی بود.
روزنامه هاآرتص چند روز پیش در گزارشی مدعی شده بود که اسراییل طی دو دهه گذشته، ائتلافی راهبردی با جمهوری آذربایجان شکل داده است و به گفته منابع مطلع، در ازای دریافت نفت و ایجاد جای پایی در نزدیکی ایران، تسلیحاتی به ارزش میلیارد‌ها دلار به این کشور می‌فروشد.
روزنامه اعتماد نوشت: چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد.
در بخشی از مطلب رسالت آمده است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعار‌های مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!
نایب‌رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر به حمایت از عملکرد تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش در جام جهانی پرداخت.
کاخ سفید امروز در ادامه تلاش آمریکا برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای، به ازسرگیری غنی‌سازی ۶۰ درصدی از سوی تهران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
وزارت دفاع آمریکا سعی کرد تا در خصوص توانمندی های دفاعی ایران و ساخت موشک فراصوت توسط کشورمان ایجاد تردید نماید.
«مقایسه و تفکیک روزنامه جوان از اساس اشتباه و غلط است. . روزنامه جوان مساله حجاب را به خودی و غیر خودی تبدیل می‌کند، اما باید توجه داشت که ملاک و معیار قضاوت باید اصل اسلام انقلاب باشد؛ لذا باید به سلایق و علایق متفاوت احترام گذاشت.»
اورشلیم پست در گزارش خود نوشته که متن اتحادیه اروپا پیاده‌سازی توافق را در چهار مرحله طراحی کرده است. بر اساس گزارش این روزنامه کمیسیون مشترک برجام در «روز صفر»، روز امضای توافق، بدون حضور آمریکا تشکیل می‌شود و این کشور ۱۶۵ روز بعد می‌تواند به این کمیسیون بپیوندد.
بر اساس گزارش این روزنامه اسرائیلی، کمیسیون مشترک برجام در «روز صفر»، روز امضای توافق، بدون حضور ایالات متحده تشکیل می‌شود و این کشور ۱۶۵ روز بعد می‌تواند به این کمیسیون بپیوندد.
منابع لبنانی در گفتگو با روزنامه کویتی الانباء از رایزنی های حزب الله لبنان با هم پیمانانش، به ویژه جریان ملی آزاد به رهبری میشل عون، در راستای تسریع در روند تشکیل دولت لبنان خبر دادند.
حامیان عزاداری سکولار معتقدند سیاست، ناپاکی‌ها و پلشتی‌هایی دارد که وجودش در هیئت به این مکان نورانی لطمه می‌زند، اما اساساً بحث امامت در شیعه و اقدام و حرکت امام حسین (ع) برای تشکیل حکومت اسلامی به منظور برپا داشتن اسلام ناب محمدی موضوعیت سیاسی در دل نهفته دارد.
شاخص کل در غیاب نماد‌های بزرگ بازار امروز منفی کمی را به نسبت روز‌های گذشته خورد و با اُفت ۰.۰۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۰ واحدی رسید و شاخص کل هموزن نیز با اُفت ۰.۱۹ درصدی تا ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۸۳ واحد پایین آمد. شاخص کل و شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهند کرد؟
شگرد نخ نمای نشریات زنجیره‌ای برای تفکیک میان آمریکا و اسرائیل یا میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا در حالی است که اولاً دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در حوزه دشمنی با ایران و نقض تعهدات، اشتراک نظر داشته‌اند، به نحوی که بسیاری از تحریم‌های مهم پسابرجامی، یا در دولت دموکرات‌ها اعمال شد و یا با همراهی قاطع دموکرات‌ها در کنگره، به تصویب رسید.
روز گذشته در حالی مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار شد که موضوع تفکیک دو وزارتخانه صنعت و بازرگانی به موضوع روز محافل خبری و فعالان صنعتی و معدنی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ