سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان معقتد است تیمش پیشرفت تاکتیکی داشته، اما در بخش تمام کنندگی نیاز به یک گلزن قهار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
یک عضو شورای شهر تهران می گوید:‌ همه قراردادها، مزایده ها و مناقصات که با منافع عمومی مردم در ارتباط است طبق قانون باید در سامانه شفافیت قرار بگیرد و نباید محرمانه تلقی شود.
عضو شورای شهر محمدشهر کرج واکنش عجیبی به اعتراض سارا عبدالملکی نسبت به اهدای کتری و قوری به خودش داشته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نباید اجازه دهیم کیسه‌های پلاستیکی بیش از این، منابع آب و خاک کشور را آلوده و فضای شهرها و روستاها را زشت کنند.
بَستَک از شهر‌های استان هرمزگان است که در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد. این شهر جاذبه‏‌های گردشگری فراوانی دارد. در شمال غربی استان هرمزگان، بَستک یکی از زیباترین شهر‌های جنوب ایران قرار دارد. بستک در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد که از شمال و غرب به استان فارس و از شرق و جنوب به استان هرمزگان متصل است. این شهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیبایی برای گردش نوروزی دارد:
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
جوزپه برگومی می گوید که اینتر عملکرد خوبی داشته و نباید با 2 تیم شهر میلان رفتار متفاوتی صورت گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: مردم مشکلات فراوانی دارند و این سرویس مدارس نباید مشکلی دیگر باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل نگهداری چراغ‌ها را برعهده دارد و پلیس نباید در دستکاری زمانبندی چراغ دخالت کند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: نباید از اِعمال تغییر در طرح‌های ترافیکی هراس داشته باشیم و خطوط اتوبوس و تاکسی در سطح شهر نیاز به بازنگری و بازطراحی دارند.
روزنامه اطلاعات نوشت: دولت نباید معمای فیش حقوقی این خانم را حل کند بلکه باید معمای فیش حقوقی بقیه کارمندان و کارگران را حل کند. در کشوری که پراید امروز به قیمت پورشه چند سال پیش عرضه می‌شود ۳۳ میلیون تومان اصلاً حقوق زیادی نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت:به همان صورت که نباید به سمت اتوبوس‌های دست دوم برویم با اجاره واگن‌های مترو هم مخالفیم.
آزادکار وزن 79 کیلوگرم تیم بانک شهر گفت: راه و روش موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر و شکست قهرمان نامدار روس را رضا یزدانی به من آموخت.
علیرضا نادعلی در تشریح روند اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو با توجه به جمع آوری بنر‌های اطلاع رسانی این طرح در جمع خبرنگاران گفت: تنها به دلیل شرایط موجود کشور احساس شد که نباید التهاب جدیدی به این شرایط اضافه شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
شهردار تهران گفت: برخی می‌گویند که شهرداری نباید به دنبال انجام کارهای هوشمندانه برود و باید شهر را جارو بزند که ما با این موضوع مخالف هستیم.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم گفت: اگر دولت می‌دانست با چنین طرحی به شهر یا استانی ضربه وارد می‌شود، نباید آن را دردستور کار قرار می داد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما کمبود ساختار نیست و بنابراین نیازی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی نیست.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به کمبود برخی میوه‌ها گفت: وظیفه سازمان میادین میوه و تره بار واردات و خرید کالا نیست و باید عرضه کننده و تسهیل گر باشد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.
قدس به موجب قوانین بین‌الملل شهری تحت اشغال است و بر این اساس، هیچ کشوری نباید تا تعیین تکلیف نهایی این شهر، سفارت خود را به آن منتقل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ