مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بازیکنان این تیم را به تلاش بیشتر برای موفقیت تیم گل‌گهر و بقای مس کرمان تشویق کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فرانسه با معترضان به احداث خط قطار سریع‌السیر میان این کشور و ایتالیا درگیر شده و به سوی آنها گاز اشک‌آور شلیک کرد.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
اگر شریک عاطفی تان درباره‌ی گذشته‌ی خود صحبت نمی‌کند ممکن است سعی داشته باشد چیز‌هایی را از شما پنهان کند که اطلاع از آن‌ها نگاه تان را به او تغییر خواهد داد. اگر شریک عاطفی تان از شرکای عاطفی قبلی اش بد می‌گوید و از اینکه چقدر خوب توانست از آن‌ها انتقام بگیرد به خود می‌بالد، می‌توانید مطمئن باشید که همین کار را با شما نیز خواهد کرد.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
سردار شریف گفت: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.
«یوری ورونوف»، ۶۱ ساله، تاجر و رئیس یک شرکت شریک گروه گازپروم بود. جسد او در استخری در محل اقامتش در سن پترزبورگ با یک گلوله در سر، و یک اسلحه در پایین استخر پیدا شد.
علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
آنها رویای ما را نابود کردند و شجاعت تیم ما را زیر سوال بردند؛ آقایان داور - شما متهمید!
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
فاطمه شریف می‌گوید اگر سوپر لیگ طی دو دور برگزار شود باعث ضرر مالی بازیکنان می‌شود چون آنها از این طریق امرار معاش می‌کنند.
با شکست مقابل لهستان، رویاپردازی بزرگ عربستانی‌ها به خطر افتاد. آنها در پایان دور دوم مرحله گروهی به رده سوم سقوط کردند.
پس از شکل گرفتن تجمعات دو طرف مقابل دانشکده هوافضا و با تندتر شدن شعارها؛ درگیری میان آنها شروع شد و برای دقایقی فضا ملتهب شد.
آصفری گفت: خواست نظام این است که صدای معترضان شنیده شود. به هرحال مطالباتی دارند که بخشی از آن مربوط به گذشته و بخشی از آن مربوط به زمان حال است که روی هم تلنبار شده و باید برای حل آنها راهکار پیدا کرد. در چنین فضایی زمان این نیست که گفته شود ما می‌توانستیم به مردم شلیک کنیم.
تسنیم نوشت: امروز برخی دانشجویان هنجارشکن در دانشگاه شریف پس از مخالفت برخی دیگر از دانشجویان این دانشگاه با اقدام آنها در مختلط کردن سلف پسران، به سمت آنها حمله کردند.
هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آنها هستند.
هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آنها هستند.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که همسایه شمالی آنها یک فروند موشک بالستیک نامشخص به سمت دریای شرقی (دریای ژاپن) شلیک کرده است.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید تسلیحاتی که کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، آنها را در جنایات کی‌یف علیه غیرنظامیان، شریک می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کارزار دروغ پراکنی در غرب علیه روس ها در نهایت به زیان خود آنها پایان می یابد.
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد که کشورش با چالش های اقتصادی و سیاسی خطرناکی در داخل و خارج مواجه است که پشت سر گذاشتن آنها نیاز به اقدام و مداخله فوری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ