سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر.
تیم هوادار دیروز و در نیمه نهایی جام حذفی برای تیم پرسپولیس تونل قهرمانی درست کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال شایسته این بود که در پایان فصل به قهرمانی برسد، گفت: اتفاقات ناخوشایندی که برای این تیم افتاد آنها را از مسیر قهرمانی دور کرد.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
با پیروزی پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم استقلال رسما از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بازماند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با با بیان اینکه این تیم هنوز نباید از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید باشد، گفت: بهتر است مربیان قبل از بازی دست دادن به هم را کنار بگذارند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما ماشین نیستیم و تیممان خسته است.
پیشکسوت فوتبال ایران از دیدار استقلال با صنعت نفت به عنوان یک بازی مهم یاد کرد و گفت: اگر استقلال در این دیدار امتیاز از دست بدهد، با قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران از دیدار استقلال با صنعت نفت به عنوان یک بازی مهم یاد کرد و گفت: اگر استقلال در این دیدار امتیاز از دست بدهد، با قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
سیدحسین حسینی نقشی تعیین کننده برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی دارد.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آنها انتظار یک بازی پرفشار را داشته اند.
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه با پیروزی هایی که به دست آورده ایم به قهرمانی امیدوار شده ایم گفت: استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده و می تواند به این مهم دست پیدا کند.
سرپرست پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی ها روز بسیار خوبی را مقابل ملوان سپری کردند و به یک برد خوب دست یافتند، گفت: استقلال هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرد.
از قهرمانی در لیگ برتر تا رویای حضور در پارالمپیک پاریس؛ پنج سال زندگی روی ویلچر بر پادوانی سخت گذشته و او هدف بزرگی در سر دارد.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.
مدافع استقلال می گوید شرایط من اکنون خوب نیست و در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران برای نخستین بار جام قهرمانی این مسابقه را بالای سر برد تا سرمربی آبی‌ها به یکی از وعده‌هایش عمل کند.
یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای قهرمانی در هر تورنمنت فرسایشی به خصوص در ایران، پیروزی در مسابقاتی است که دو تیم بازی نزدیکی را تجربه می‌کنند.
سرمربی استقلال بعد از حضور در جمع آبی ها در یک عمل انجام شده قرار گرفت. بازی با سیستم 3-4-3 به سبب اینکه آبی ها فصل گذشته با سیستم سه دفاعه قهرمان شدند.
وینگر جوان استقلال می گوید که آبی ها امسال تیم خوبی دارند و می توانند قهرمانی خود را تکرار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ