رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درخواست کرده ایم که برای حمایت اولیه، امسال ۵۰ میلیارد تومان به ما بدهند تا دانشگاه یک سری از قطعات هواپیما جت ۷۲ نفره را تا خرداد ۱۴۰۲ تحویل بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: وضعیت تولید سوخت در پالایشگاه‌های ده‌گانه از ابتدا سال تاکنون حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است و این میزان افزایش در مرداد به ۱۶ درصد رسیده است.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آخرین وضعیت ساخت منازل مسکونی برای شاغلین و بازنشسگان نیروهای مسلح را تشریح کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت احداث جایگاه‌های سوخت تک سکو در شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
بخشدار مرزن آباد شهرستان چالوس گفت: با تلاش مجموعه عوامل راهداری و بسیج تجهیزات مربوط در ۲۴ ساعت گذشته ۲ پل موقت که در طغیان رودخانه آسیب دیده بود، ترمیم و راه ارتباطی ۱۵ روستای منطقه برقرار شده است.
نخست وزیر سابق میلان در 48 ساعت گذشته واکنش خوبی به روند درمان بیماری سرطان خود نشان داده است.
بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، ازجمله بیت‌کوین با ضررهای شدید معامله می‌شوند؛ به‌عنوان مثال در زمان نگارش این مطلب، برخی از سکه‌های برتر ازجمله ریپل و بایننس بیش از پنج درصد در ۲۴ ساعت کاهش یافتند و بیت‌کوین در ۲۴ ساعت کاهش ۷.۸۸ درصدی و اتریوم کاهش ۸.۸۹ درصدی را ثبت کردند.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیوی برطرف نشود هر ۲۴ ساعت باید پیروز را دیالیز کنیم.
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در جلسه این کمیسیون حضور یافت و توضیحاتی درباره آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن ارائه کرد.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت ساخت خانه کشتی ایذه، ارائه داد.
ارزش بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز امروز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی ادامه پیدا کرد که تا ساعت ۸ امشب درگیری‌ها در محوطه دانشگاه ادامه داشت. در این میان، گروهی از دانشجویان معترض با دانشجویان نزدیک به بسیج دانشجویی در دانشگاه درگیر شدند.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
به گفته مسئولان ایران آنچه که باعث بیشترین مشکلات برای زوار مانده در مرز‌ها شده است، ضعف امکانات زیرساختی در کشور عراق است، با اینحال از مردم خواسته شده است تا حداقل برای ۴۸ ساعت هیچ فردی به سمت پایانه‌های مرزی ایران و عراق سفر نکند.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.epolice.ir آخرین اطلاعات و صدور گذرنامه را ببینند و از مراجعه حضوری خودداری کنند، گفت: در تهران از امروز بعدازظهر دو مرکز دیگر به مراکز صدور گذرنامه اضافه می‌شود.
نصراله پژمان فر گفت: پیگیری آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن قرار بود امروز در جلسه کمیسیون مطرح شود، ولی به دلیل حادثه برای وزیر فعلا به تاخیر افتاد.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ