وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: ایران اسلامی جزو ۵ قدرت برتر پهپادی در دنیا است.
یک مقام ارشد نظامی آمریکا در پی هراس از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که برای پیش بینی مبدا حملات پهپادی ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنیم.
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل، کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی، نیازمند عمل هستیم.
رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت:آجا با تکیه بر توان داخلی ضمن نمایش قدرت پهپادی خود به حوزه تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپادها ورود کرد،ازاین روایران تبدیل به یک ابرقدرت پهپادی شد.
«آمریکا در قالب ابتکار جدید خود موسوم به ایجاد شبکه پهپادیِ منطقه ای، صرفا مهار و کنترل نفوذ و قدرت منطقه ای ایران را در دستورکار ندارد، این کشور در عین حال، به دنبالِ متحد کردن جبهه همراه با خود در خاورمیانه و البته پیشبردِ چراغ خاموشِ "توافق ابراهیم" از طریق کنار هم قرار دادن اسرائیل و عربستان سعودی در یک ابتکار دسته جمعی منطقه ای و زمینه چینی جهت توسعه این توافق نیز است.»
مشاور فرمانده‌کل قوا در امور ارتش گفت: اگر امروز پهپاد داریم و در لبه این فناوری در دنیا هستیم و اگر دنیا امروز فهمیده است که پهپاد در جنگ آذربایجان و اوکراین نقش ایفا می‌کند ما خیلی قبل‌تر این موضوع را فهمیدیم.
مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست و به هر میزان که لازم باشد، آن را افزایش می‌دهیم و به هیچ وجه با کسی درباره آن صحبت نمی‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد آغاز شده است. منبع: مهر
تصاویری از قدرت پهپادی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون هماهنگ کننده ارتش تنوع محصولات دفاعی زمین پایه، هواپایه، دریاپایه، موشکی و خصوصاً پهپادی ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به لنگر ثبات و قدرت تأثیر گذار منطقه کرده است.
توان نظامی جنبش جهاد اسلامی همچون موشک‌های زمین به زمین، کوتاه‌برد و میان‌برد با تعداد، سرعت، دقت و قدرت تخریب بالا، در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.
بنا بر اذعان برخی کارشناسان، پهپادهای ایران می‌توانند در بازار جهانی، رقابت کنند. این پهپادها به اندازه محصولات چینی یا غربی، پیشرفته‌اند.
انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ