هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای شکارچیان بشقاب پرنده ها فقدان شواهد بصری همیشه یک مشکل آزاردهنده بوده است. با این وجود، این موضوع مانع از نگاه کردن آنان نشده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فقدان قوانین عادلانه بین المللی در حوزه سایبر موجب مداخلات نا امن کننده‌ی امریکا در سطح جهانی شده‌ است.
لاسجردی درباره تأثیر فقدان لابی ایران و قدرت‌گرفتن مصوبات کنگره، گفت: «لابی از نکات مهم تصمیم‌سازی در آمریکاست. لابی شرقی، عربستان و اسرائیل در تأثیرات مؤثر هستند و به نظرم تاکنون این لابی‌ها خود را نشان داده است. در کشور آمریکا سیستم فعالیت می‌کند و ایران باید کانال لابی خود را داشته باشد و بتواند از طریق رایزنی‌ها بر تصمیمات تأثیر بگذارد.»
در شرایط فقدان عضویت در گروه اقدام مالی، از یک سو تجارت گران می‌شود و از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها که از ترس پولشویی و احتمال انتقال پول به دست تروریست ها، عملا وارد تجارت با ایران نمی‌شوند؛ بنابراین تجارت سیاه شکل می‌گیرد. پیوستن به FATF یک نیاز است.
فقدان تماس اجتماعی به مدت هشت ساعت می تواند منجر به کاهش سطح انرژی در مقایسه با ۸ ساعت بدون غذا شود.
در بازاری که به دلیل فقدان آمار رسمی، شفافیت در آن به صفر رسیده، بازنده متقاضیان مصرفی مسکن، خانه اولی ها، مستاجر‌ها که تحت‌تاثیر نوسان قیمت مسکن با نوسان اجاره بها روبه‌رو می‌شوند، حتی سازنده‌ها و به طور کلی هر گروه اصیلی که حضورش به نفع بازار مسکن است بوده و برنده معدود کسانی هستند که در پنج سال گذشته همواره به دنبال ایجاد تنش قیمتی در بازار مسکن بوده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
پرونده‌ای با موضوع فقدان افراد، از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
امروز پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ایران است که همچنان بعد از نیم قرن نام و یاد از او به عنوان شخصیت تکرارنشدنی ورزش یاد می‌کنند.
امروز پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ایران است که همچنان بعد از نیم قرن نام و یاد از او به عنوان شخصیت تکرارنشدنی ورزش یاد می‌کنند.
کیانوش رحمتی به لزوم ثبات در ترکیب استقلال اشاره می کند و آن را لازمه موفقیت می داند.
سمنان- معاون وزیر علوم بابیان اینکه فقدان انگیزه کافی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در تجاری‌سازی علم به چشم می‌خورد، گفت: ماموریت دانشگاه‌ها بر اساس اولویت‌های فناوری می‌بایست تغییر یابد.
محمدرضا تاجیک گفت: امروز، حال و احوال تدبیرگران ما مثل حال و حالت شکاری می‌ماند که از شکارچی خود ایده و تصویر و تعریفی ندارد و تنها از رهگذر تجربه تمامیت و کلیت ناشناخته شکارچی می‌تواند شناختی نسبت بدان حاصل کند. آشکار است که چنین شرایطی، به تعبیر دریدا، شرایط فقدان تصمیم و تدبیر است، شرایط ظاهر شدن کلید‌ها در نقش قفل است، شرایط انفعال و وانهادگی است،
جنتی با تاکید بر اینکه فقدان روحیه بسیجی، زندگی ذلت‌بار را به دنبال دارد، به عبرت‌های تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تاریخ کشورمان وقایعی وجود دارد که هر ایرانی آزاده‌ای از مرور آن‌ها احساس حقارت می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقدان مسئولیت پذیری بعضی از پلتفرم های جهانی، زمینه را برای فعالیت‌های مجرمانه فراهم می کند که در نتیجه مانع از حفاظت دولت ها از حقوق شهروندان خود می شود.
مدیر گروه پژوهشی مدل‌سازی و مطالعات منطقه‌ای موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، فقدان مدل‌سازی اقتصادی را از مهمترین چالش‌های نظام برنامه‌ریزی و سیاستگذاری کشور برشمرد.
مدیر شبکه آموزش گفت: نتایج کنکور در سال‌های اخیر نشان دهنده فقدان عدالت آموزشی است.
متاسفانه در ایران تبیین نشدن فرهنگ اعتراض باعث شده تا مسوولان سیاسی کشور به هر تجمع اعتراضی نام اغتشاش بدهند. وقتی نام اغتشاش به یک تجمع گذاشته شد، پلیس تشویق می‌شود تا با این تجمعات برخورد‌های سلبی داشته باشد.
گرگان- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان گفت: گردشگری گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می‌برد که باید با تعامل و هم‌افزایی جوامع گردشگری این دو ضعف را جبران کنیم.
روزنامه‌های سازندگی، هم میهن، شرق و آرمان ملی در گزارش‌های مفصل بدون اشاره به جنایات انگلیس خبیث علیه ملت ایران در دوره سلطنت الیزابت دوم، تلاش کردند ضمن تطهیر وی چهره‌ای رئوف و مهربان از این ملکه جنایتکار ترسیم کنند که حامی حقوق بشر، محیط‌زیست و حتی حیوانات بود منعکس کنند!
رئیس کمیسیون تخصصی علوم پایه و فناوری های همگرا با آسیب شناسی دلایل افت رویکرد به علوم پایه در کشور، ایجاد نظام انگیزشی و نهاد متولی رصد را به عنوان راهکارهای اعتلای علوم پایه دانست.
فقدان مهارت‌آموزی کافی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار تا نداشتن مهارت‌های اجتماعی برای تعامل با جامعه؛ موجب شده است تا فرزندان بهزیستی احساس کنند؛ بهزیستی آنان را در جامعه رها کرده است.
وزیر اصلاحات محیط زیستی فرانسه اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ شهر در فرانسه به دلیل خشکسالی آب آشامیدنی ندارند.
بی‌شک اگر در جشنواره فجر نتوان از تولیدات باکیفیت و به خصوص دارای ظرفیت اکران و فروش بالا ردی دید، روشن نگه داشتن چراغ سینما در سال ۱۴۰۲ از امسال هم دشوارتر خواهد بود و بسته‌های حمایتی چند میلیاردی نیز کمکی به سر پا ماندن سینماداران نیز نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ