در پی این رویداد پیش‌بینی‌نشده، باستان‌شناسان با عجله دست به کار شدند تا قبل از اینکه شهر دوباره به زیر آب برود دستکم بخش‌هایی مهم از آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حفاری و مستندسازی کنند چرا که مشخص نبود چه زمانی آب در مخزن دوباره بالا می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلول‌های آزمایشی عملکرد پایدار بیش از ۱۰۰۰ چرخه شارژ و تخلیه را نشان داده اند در حالی که ظرفیت تقریباً سه برابری یک سلول معمولی لیتیوم یون را حفظ می‌کنند.
«گردشگری پایدار»، طی ۱۰ سال گذشته بسیار مورد توجه کشور‌ها پس از تغییرات اقلیمی قرار گرفته و از زمان همه‌گیری کرونا روش‌های پایداری شدن به شکل جدی در برخی از مقاصد در حال اجرا شدن است و حتی در روز جهانی محیط‌زیست در هفته گذشته (۵ ژوئن)، گردشگری پایدار یکی از راه حل‌های حفاظت از محیط‌زیست و نجات سیاره عنوان شده است.
در پی بارش باران و وزش باد، ابرهایی با ظاهر عجیب در آسمان تهران پدیدار شد.
کوچک شدن مداوم زمین‌های کشاورزی با طرح‌های توسعه پایدار در تضاد کامل قرار دارد چرا که هر چقدر زمین‌های کشاورزی خرد شود و در دست مالکان متعددی قرار گیرد، بهره‌برداری غیراقتصادی‌تر خواهد کرد.
در حال حاضر شرکت‌های حسابداری مانند Sage برای خودکار سازی فرآیند‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و با پایدار و قابل اعتماد شدن این الگوریتم‌ها، نیاز به نیروی کار انسانی کاهش می‌یابد. اتوماسیون، کار حسابدارانی که در سطوح پایین کار می‌کنند را حذف خواهد کرد و این صنعت تنها به حسابرسان و ناظران ارشد برای بررسی کار‌های انجام شده توسط هوش مصنوعی نیاز خواهد داشت.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
"«هزاره گرایی» به معنی اعتقاد به پایان قریب الوقوع نظام کنونی دنیا و پدیدار شدن حکومتی در غایت خوبی، هماهنگی و عدالت پیشگی در جهان، مهم‌ترین شاخصه‌های هزاره گرایان، اول، نارضایتی از وضع موجود و سپس اعتقاد به وقوع دوره‌ای از جهان است که عدالت، صلح و رفاه در آن فراگیر می‌شود."
"«هزاره گرایی» به معنی اعتقاد به پایان قریب الوقوع نظام کنونی دنیا و پدیدار شدن حکومتی در غایت خوبی، هماهنگی و عدالت پیشگی در جهان، مهم‌ترین شاخصه‌های هزاره گرایان، اول، نارضایتی از وضع موجود و سپس اعتقاد به وقوع دوره‌ای از جهان است که عدالت، صلح و رفاه در آن فراگیر می‌شود."
سال ۲۰۱۵ با پدیدار شدن یک جزیره‌ی جدیدی در اقیانوس آرام جنوبی، فرصت بی‌سابقه‌ای نه فقط برای زمین‌شناسان و آتشفشان‌شناسان بلکه برای تحقیقات زیست‌شناسان و بوم‌شناسان فراهم شد. آن‌ها روی تمام سطح این جزیره میکروب‌هایی یافتند که به احتمال زیاد از اعماق زمین بیرون آمده‌اند.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
محمدرضا تاجیک در گفت وگو با خبرآنلاین از خلق «سوژه شورشی» در بستر «خشونت گفتمانی» می گوید و زمینه پدیدار شدن این سوژه را تحمیل «سبک زندگی» به مردم ارزیابی می کند.
وضعیت خاک به دلیل صنعتی شدن یا مدیریت ضعیف زمین‌های کشاورزی در بسیاری از نقاط دنیا در حال بدتر شدن است. روز جهانی خاک مردم جهان را تشویق می‌کند تا به راه‌های پایدار برای مدیریت منابع خاک فکر کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۴۳ درصدی فاز اول خط انتقال جدید آب‌شیرین‌کن چابهار خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این مهم، آبرسانی به ۱۲۲ هزار نفر در چابهار محقق می‌شود.
دکتر بابک عشرتی، اپیدمیولوژیست با بیان اینکه سویه در گردش آنفلوآنزا عمدتا سویه H ۱ N ۱ بوده و سویه‌ای قدیمی است، افزود: از نظر علائم، ظاهر آنفلوآنزا تفاوت چندانی با کرونا ندارد؛ به طوری که در آنفلوآنزا هم در وهله اول علائمی مانند تب، آبریزش بینی، سوزش و درد گلو پدیدار می‌شود و بعد به تدریج سرفه ظاهر می‌شود و اگر بیماری به سمت شدید شدن رود، علائم تنفسی شدیدتر را خواهیم داشت که ممکن است بیمار در این شرایط نیاز به بستری داشته باشد.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
پسوریازیس یک بیماری مزمن است که باعث التهاب گسترده و پایدار در بدن شما می‌شود. رژیم‌های غذایی ما باید به کاهش التهاب کمک کند تا باعث تشدید آن و در نتیجه بدتر شدن پسوریازیس و علائم آن نشود.
پس از ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توسط رئیس‌جمهور گمانه‌زنی‌هایی متعددی درباره قانونی شدن تراکم و شهر فروشی مطرح شد.
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ایران آماده دستیابی به یک توافق عادلانه و پایدار است، گفت: لازمه حصول این توافق تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
امروزه با گسترش اینترنت و پدیدار شدن اپلیکیشن ها و شبکه‌ های اجتماعی مختلف و متنوع، راه های بسیاری برای کسب درآمد به وجود آمده است، و این شبکه های اجتماعی  به بستری برای کسب درآمد کاربران از طریق انتشار و به اشتراک گذاشتن محتوا و افزایش مخاطبان تبدیل شده اند .
سخنگوی صنعت برق گفت: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ