«گردشگری پایدار»، طی ۱۰ سال گذشته بسیار مورد توجه کشور‌ها پس از تغییرات اقلیمی قرار گرفته و از زمان همه‌گیری کرونا روش‌های پایداری شدن به شکل جدی در برخی از مقاصد در حال اجرا شدن است و حتی در روز جهانی محیط‌زیست در هفته گذشته (۵ ژوئن)، گردشگری پایدار یکی از راه حل‌های حفاظت از محیط‌زیست و نجات سیاره عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس جمهور گفت: هدف از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق،‌ جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر و توریسم است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عربستان، مبارزه با تروریسم را در راستای امنیت مشترک دو کشور و کشورهای منطقه دانست.
تیم ملی والیبال ژاپن با 15 بازیکن به ارومیه آمد تا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کند.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بروی تروریسم عیان می‌بندید.
یک توریست پاکستانی در گفتگوی جالب، نظر خود را در مورد سفر به ایران و تجربه خود را اعلام کرد. منبع: خبرفوری
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اهداف سفر به پاکستان گفت: یکی از اهداف این سفر مربوط به حوزه امنیتی به ویژه در بحث تروریسم دریایی بود.
هبر جریان حکمت ملی عراق از نقش جمهوری اسلامی ایران در کمک به عراق در جنگ با تروریسم و حمایت و پشتیبانی در این باره تشکر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها از هیچ کس اجازه نخواهد گرفت.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
دولت آمریکا مدعی شد که ایران در منطقه از طریق «نیرو‌های نیابتی و گروه‌های شریک مانند حزب‌الله و حماس» از اقدامات تروریستی در بحرین، عراق، لبنان، سوریه و یمن حمایت کرده است.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
در خلال همین نشست‌هاست که روابط سیاسی و اقتصادی توسعه می‌یابد، آشنایی با فرهنگ ایرانی اتفاق می‌افتد، می‌توان فرهنگ توریسم را گسترش داد، صدای مظلومیت و اقتدار ملت ایران را به گوش دیگرانی خارج از ایران رساند و. روایت‌های حاضران در کنگره نشان می‌دهد این کنگره در رسیدن به چنین اهدافی موفق بوده است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه می دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بانیان قطعنامه، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر، از همراهی با تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف کنند.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت حضور در زمین و بازی برای تیم کارلوس کی‌روش را پیدا نکردند. این در حالی بود که آنها عصای دست اسکوچیچ بودند.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ترکیه درباره مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، متخصص ایمونولوژی می‌گوید: «ترانسفر -نقل و انتقال- پزشکان به دیگر کشورها امروز تبدیل به یک بیزینس شده است و آژانس‌های مسافرتی پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای پزشکان دارند. جایی برای اقامت، تسهیل پروسه مصاحبه و اقامت را انجام می‌دهند. در واقع از بحث توریسم پزشکی به توریسم پزشک رسیده‌ایم.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.
وزیر کشور با بیان اینکه ایران خود قربانی تروریسم بین المللی است، تاکید کرد: آمادگی کامل داریم با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگ‌های در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی همکاری کند.
یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ