سال ۲۰۱۵ با پدیدار شدن یک جزیره‌ی جدیدی در اقیانوس آرام جنوبی، فرصت بی‌سابقه‌ای نه فقط برای زمین‌شناسان و آتشفشان‌شناسان بلکه برای تحقیقات زیست‌شناسان و بوم‌شناسان فراهم شد. آن‌ها روی تمام سطح این جزیره میکروب‌هایی یافتند که به احتمال زیاد از اعماق زمین بیرون آمده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
پی اس جی برای جذب دو مهاجم بزرگ حاضر است 200 میلیون یورو هزینه کند تا خط اتشی غیر قابل مهار را شکل دهد.
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
عارف نوشت: باشد که در شکل دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت  و غلبه بر نقشه های شوم بدخواهان ایران عزیز ، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه ی سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود
کیوان زرگری کارتونیست هم میهن به انتشار اخبار غیر رسمی درباره فروش مرغ به شکل مبادله‌ای واکنش نشان داده و آنرا سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.
با طولانی شدن روند جنگ در اوکراین، منابع آماری نشان می‌دهند که جوانان اوکراینی برای فرار از خدمت سربازی به شکل بی‌سابقه‌ای به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی روی آورده‌اند.
با تساوی غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان، جنگ قهرمانی در عرض ۲۴ ساعت و انجام دو مسابقه سرنوشت‌ساز شکل تازه‌ای به خود گرفت.
الهلال عربستان در هفته بیست و سوم لیگ عربستان مقابل الطایی به شکل غیر منتظره‌ای متوقف شد.
محققان معتقدند، این پیشرفت می‌تواند پیامد‌هایی برای درمان نوروبلاستوما، که شایع‌ترین شکل تومور سرطانی جامد است، به غیر از تومور‌های مغزی که در کودکان یافت می‌شود، داشته باشد. درمان استاندارد معمولا شامل جراحی برای برداشتن کامل سلول‌های سرطانی است که دیدن آن‌ها به دلیل شباهت به بافت سالم اطراف دشوار است.
سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به شکل غیرمنتظره ای در سالن والیبال مشاهده شده است.
سردار آزمون به شکل کاملا غیر منتظره‌ای در آستانه انتقال به مارسی قرار گرفته است.
سردار آزمون به شکل کاملا غیر منتظره ای در آستانه انتقال به مارسی قرار گرفته است.
محققان یک ربات تغییر شکل دهنده ابداع کرده اند که می تواند به حالت مایع دربیاید و به نقاط غیر قابل دسترسی نفوذ کند.
محققان یک ربات تغییر شکل دهنده ابداع کرده اند که می تواند به حالت مایع دربیاید و به نقاط غیر قابل دسترسی نفوذ کند.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی در دست بررسی قرار گرفت.
بنا به آمار دولتی، شمار مهاجران غیر قانونی که سال گذشته میلادی وارد انگلیس شدند، به شکل بی سابقه ای افزایش نشان می دهد.
تنوع محصولات غذایی و گوناگونی شکل و رنگ آن‌ها بسیاری افراد را تشویق به مصرف بی حد و اندازه آن‌ها می‌کند. بدن نیز در اثر بروز کمبود‌ها و کاستی‌های در سطح مواد موجود در آن گاهی رغبت و میل بیشتری را به مصرف برخی مواد غذایی از خود نشان می‌دهد که این می‌تواند زنگ خطر و روندی غیر طبیعی باشد.
لیست تیم ملی قرار است تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
اگر عقلای نظام به میدان نیایند و باورِ «معترضان دشمن هستند و باید با آن‌ها با شدید‌ترین شکل ممکن برخورد شود» ملاک عمل قرار گیرد، آنگاه چرخه خشونت که امروز به ویژه در کرج شاهدش بودیم، گسترده‌تر و غیر قابل مهارتر می‌شود
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
نیمار در پایان بازی با تونس از شکل بازی حریف به شدت عصبانی بود. او به کنایه گفت که شاید تونس فکر می کرد این یک بازی در جام جهانی است.
آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر برای هواداران استقلال به عذاب آورترین شکل ممکن به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ