کوچک شدن مداوم زمین‌های کشاورزی با طرح‌های توسعه پایدار در تضاد کامل قرار دارد چرا که هر چقدر زمین‌های کشاورزی خرد شود و در دست مالکان متعددی قرار گیرد، بهره‌برداری غیراقتصادی‌تر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.
یک کارشناس مرکزپژوهش‌های مجلس گفت:کشورهای توسعه‌یافته ابتدا اراضی کشاورزی را یکپارچه‌سازی کرده سپس سند ۶ دانگ مالکیت صادر می‌کنند؛ در ایران برعکس عمل شده و هزینه بالایی به دولت تحمیل می شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از خردشدن مستمر اراضی کشاورزی گفت: تأمین امنیت غذایی در گرو حفظ اراضی کشاورزی بوده و اگر این زمین ها ساماندهی نشوند غذای 85 میلیون نفر باید وارد شود.
برای تهیه کوکو‌های محلی که با سبزی تهیه می‌شود بهتر است سبزی را با یک چاقو تیز خوب خرد کنید و از دستگاه‌های خرد کن برای خرد کردن مواد استفاده نکنید، زیرا باعث لزج شدن و له شدن سبزی بیشتر می‌شود.
یک کارشناس حوزه حکمرانی گفت: طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی خرد نه‌تنها مانع بزرگی برای تجمیع ویکپارچه‌سازی اراضی خواهد بود بلکه به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آینده نه‌چندان دور می‌انجامد.
فیله ماهی‌ها را روی یک سینی چیده و روی آن‌ها را به وسیله قلم‌موی آشپزی به روغن زیتون آغشته کرده و روی آن را فلفل سیاه خردشده بریزید. در صورت نیاز با انگشتان دست کمی هم روی گوشت فشار دهید تا تکه‌های فلفل وارد گوشت شوند.
چای ماسالا، یک نوشیدنی معطر است که از برگ‌های چای دمکرده، همراه با شیر و ادویه جات خردشده به دست می‌آید.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی باید نسبت به بازنگری و اصلاح قانونی که در سال ۱۳۸۵ به تصویب رسیده است، اقدام کند.
رنار که شایعات زیادی درخصوص جدایی او از عربستان و پیوستنش به تیم ملی زنان فرانسه به گوش می‌رسد، به مانند همیشه، چهره‌ای کاملا جدی و خشمگین داشت و از اینکه تیمش در زمین خودی سه مرتبه دروازه اش باز شده، عصبانی بود.
دیدار دو تیم استودیانتس و سارمینتو در لیگ آرژانتین به دلیل یک خطای بسیار شدید خبرساز شده است. خطایی که باعث شکستن سه دندان یک بازیکن استودیانتس شد.
راننده یک لامبورگینی تصادف بدی را تجربه و جلوبندی ماشین خود را نابود کرد.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
همکاری های دوجانبه ایران و قزاقستان، هشدار نسبت به خرد شدن زمین های کشاورزی و نوسان قیمتی کالاهای اساسی در یک ماه از اخبار داغ حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
حتما برنج را بعد از پاک کردن با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که باید آنقدر برنج را بشویید تا رنگ آب شفاف شود. در حین شستشو از چنگ زدن برنج خودداری کنید؛ زیرا باعث خرد شدن برنج می‌شود.
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
بیدار شدن با زنگ ساعت به خصوص برای اطرافیان فرد کمی اعصاب خرد کن است. به همین دلیل گجتی به نام «سایلنت ویک می آپ» ساخته شده که روی بدن کاربر نصب می شود و فقط او را از خواب بیدار می کند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن انتقاداتی به بازیکنانش داشت.
تگرگ‌های آخرالزمانی به اندازه توپ تنیس این هفته در بخش‌هایی از کاتالونیا بارید که منجر به خرد شدن شیشه چندین خودرو و مجروح شدن ده‌ها نفر شد.
لحظه عجیب رها شدن شیلنگ حمل فاضلاب روی عروس و داماد بدشانس را ببینید.
ترشی آلبالو یکی از انواع ترشی‌های فصلی است که به دلیل داشتن میوه آلبالو در ترکیباتش بسیار خوشرنگ و زیباست؛ همچنین طعم دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ