عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
توجه به تولید روغن در کشور از اهداف مهم اقتصادی است که رهبر حکیم انقلاب بارها بر آن تأکید فرموده‌اند و در تمامی دولت‌ها برای آن برنامه‌هایی ارائه شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر پیگیری و انتقال دانش به کشاورزی در خصوص افزایش بهره وری آب با استفاده از سازه‌های ترویجی و الگوی کشت محصولات زراعی تاکید کرد.
رییس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: برای اجرای اصولی این طرح باید به سمت تهیه و کاشت نهال‌های جنگلی گواهی شده و شناسنامه‌دار حرکت کنیم.
تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی رصد و پایش در اجرای طرح «کاشت یک میلیارد درخت» برای مشخص شدن واقعی بودن آمارها را ضروری دانست.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: بهره برداری‌های غیراصولی از منابع آب زیرزمینی و کشت محصولات با راندمان پایین مصرف آب، موجب شده علاوه بر اتلاف آب، تولید محصولات استراتژیک در اولویت قرار نگیرد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر تعامل و همگرایی بین موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی در کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.
رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مشارکت مردمی و استفاده از امکانات فنی نوین را در اجراح موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری دانست.
نصب کنتورهای هوشمند با توجه به مبالغ در نظر گرفته شده برای آب مصرفی کشت محصولات اساسی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
رفتارنادرست بشر تنوع زیستی را ازبین برده درحالی که دریک قاشق غذاخوری خاک زاینده بیش ازموجودات کره زمین،موجود زنده وجوددارد.گسترش بیابانها درکشور اصلاح الگوی کشت را برای ایران ضروری کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تامین آب و تعیین آب‌بها را از موضوعات مهم در اجرای الگوی کشت دانست و بر همکاری وزارت نیرو در این زمینه تاکید کرد.
برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، یکی از دغدغه‌های اصلی زائران اربعین است. با توجه به پیشرفت ارتباطات در سال‌های اخیر، راه‌های ارتباطی متنوعی برای زائران وجود دارد که در ادامه می‌خوانید.
شیراز- ۳۱ هزار هکتار نخلستان در فارس می تواند عامل موثری برای محرومیت زدایی در این استان باشد اما کشت سنتی به مانعی در راستای افزایش صادرات تبدیل شده است.
تبریز- دریاچه ارومیه این روزها درحالی نفس‌های آخر خود را می‌کشد که تغییر الگوی کشت برای نجات این دریاچه ضرورتی غیرقابل انکار است.
به دنبال شائبه صدور کارت‌های بازرگانی برای افراد غیرتاجر با هدف استفاده از رای آنها در انتخابات اتاق بازرگانی، ضرورت دارد درباره دارندگان کارت بازرگانی صحت‌سنجی صورت بگیرد.
با اظهارات دختر جوان مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به خانه مهران رفتند و با هماهنگی قضایی وارد آپارتمان شدند، اما به محض ورود با جسد مهران در حالی مواجه شدند که دست‌هایش از پشت بسته شده و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ