وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
با توجه به گردش مالی قابل توجه بخش احداث و نگهداشت آب و برق، پیاده‌سازی رویکرد مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت آب و برق و افزایش هرگونه بهره‌وری در صنعت آب و برق، به دستاوردهای مهمی منتهی خواهد شد.
کارنامه موفق علی‌آبادی این امید را به وجود می‌آورد که او بتواند در میدان عمل دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن‌هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه‌مدت و مقطعی که مدیران گذشته را با چالش‌های متعدد مواجه کرد و در آخر یا آن‌ها را وادار به استعفا کرد یا با استیضاح کنار گذاشته شدند.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن با نماینده جنبش جهاد اسلامی در صنعا، دیدار و گفتگو کرد.
دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران با توجه به بومی شدن و ریشه دواندن توانمندی‌های هسته‌ای در ایران، هرگونه تهدید علیه صنعت هسته‌ای کشورمان کاملاً بی مفهوم است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شدت بیانیه سران اتحادیه عرب را مورد انتقاد قرار داد.
یک شرکت چینی با توافق دولت صنعا قرار است در زمینه صنایع نفت یمن سرمایه گذاری کند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
رئیس کمیته ملی امور اسرای دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز یکشنبه از آمادگی برای مبادله همه اسیران در صورت آمادگی طرف مقابل خبر داد.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
هویزه- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه صنعت نفت به ویژه در صنایع بالادستی باید مبتنی بر عاری از آلایندگی و بدون هرگونه گاز مشعل یا به اصلاح توسعه سبز باشد.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
یک منبع دیپلمات به المیادین گفت که صنعا به شروط خود در پرداخت حقوق تمام کارمندان و رفع محاصره پایبند است.
فرمانده لشکر پدافند ساحلی ارتش یمن با تأکید بر رصد تحرکات دشمنان در دریای سرخ و تنگه باب المندب، بر حق صنعا برای دفاع از مرزها و سواحل خود تأکید کرد.
یک مقام نظامی صنعا گفته است که حمله پهپادی اخیر به یک نفتکش نشان می‌دهد که یمنی‌ها می‌توانند مراکز اقتصادی و نفتی ائتلاف سعودی را هدف قرار دهند.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت هرگونه تصمیم‌گیری برای تفکیک این وزارتخانه را منوط به اقدام مجلس شورای اسلامی دانست.
دو وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو، قصد دارند بعد از مدتی دوری از تیم ملی بار دیگر به اردو بازگردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ