رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین بار علیرضا زاکانی، حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در مناظره با مصطفی تاج‌زاده از اکبر طبری نام برد و اعلام کرد که «او همان فردی است که «بیچاره‌کننده دو رئیس قوه قضائیه» است.» و تاکید کرد که عزل او کافی نیست. طبری باید محاکمه شود. این حرف‌ها باعث شد که ردپای زاکانی در پرونده اکبر طبری نمایان شود.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
در دومین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی گره دو طرح نیمه‌تمام ۲۲ و ۲۰ساله «رؤیای ۲۲ساله راه‌آهن تبریز - میانه» و «طرح ۲۰ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی‌چای و تأمین آب شرب ۱۸۰ هزار نفر» باز شد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
در دیدار رئیس دیوان عالی کشور با رئیس دومای دولتی روسیه، طرفین بر تداوم رایزنی‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه‌های قضائی و پارلمانی تاکید کردند.
فرزین رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: اجلاس ACU دو تا چهار خرداد در تهران برگزار میکنیم و موضوع اصلی آن حذف دلار و پیمان پولی چند جانبه است.
فرزین رییس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: اجلاس ACU دو تا چهار خرداد در تهران برگزار میکنیم و موضوع اصلی آن حذف دلار و پیمان پولی چند جانبه است.
سفیر ایران در بغداد با بیان این که رییس‌جمهور عراق را در این سفر یک هیات بلند پایه از مقامات، سیاسی، امنیتی و اقتصادی این کشور همسایه همراهی می‌کردند، افزود: در جریان رایزنی‌های صورت گرفته بین مقامات دو کشور بر موضوع تقویت و گسترش روابط دو کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی تاکید شد.
ابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با الکساندر لوکاشنکو با اشاره به نشست مشترکی که دوطرف داشتند، اظهارکرد: توافقات خوبی در زمینه‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و راه امضاء شده‌است که امیدواریم گام‌هایی در جهت توسعه روابط بین دو کشور باشد.
رئیسی بیان کرد: امیدواریم این دیدار گام‌هایی در جهت توسعه همکاری‌های دو کشور باشد. مصمم هستیم روابط منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود با بلاروس را افزایش دهیم. مذاکرات خیلی خوب و ثمربخشی با رئیس جمهور بلاروس در این زمینه داشتیم. در سازمان همکاری شانگ‌های و اوراسیا می‌توانیم همکاری‌های خیلی خوبی داشته باشیم و این همکاری‌ها با توجه به منافع مشترک به همکاری بین‌المللی منجر شود.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
دو طرف در این گفتگو بر تداوم تماس‌ها تاکید کردند.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت رئیسی، روابط دو کشور ایران و عراق را روابطی همه جانبه و عمیق دانسته و بر عزم کشورش جهت توسعه همه جانبه روابط تاکید نمود.
وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدار رسمی خود در سفر به بغداد با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور برداشتن گام‌های بلند در تعاملات را، از جمله توافقات خود با رئیس جمهور چین دانست و افزود: در هر دو کشور ظرفیت‌های به کار گرفته نشده بسیاری وجود دارد که هر دو رئیس جمهور بر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای ارتقای بیش از پیش همکاری‌ها تاکید کردیم.
رئیسی با اشاره به سطح مناسب روابط دوستانه و قرابت‌های تاریخی دو کشور، از ایران و چین به عنوان دوستان دوران سخت یاد کرد و بر استمرار و تقویت مشارکت جامع راهبردی ایران و چین تاکید کرد.
رئیس انجمن سرطان‌های زنان ایران با تاکید بر اهمیت غربالگری و تشخیص زودرس سرطان‌ها به خصوص در جامعه زنان ایران، گفت: در بــین زنــان کشــور‌های در حــال توســعه، سرطان دهانه رحـم از علـل مهـم مـرگ و میـر زنان محسوب میشود و بعد از سرطان سـینه، دارای بیشترین فراوانـی اسـت.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ