اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
رسانه‌های خبری از قطع گسترده برق در اراضی اشغالی در سایه حملات سایبری اخیر علیه شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.
مقیمی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با صدور هشدار قرمز و نارنجی همه تیم‌های عملیاتی آب و برق در مناطق مختلف کشور به ویژه جنوب و جنوب غرب به صورت آماده باش قرار گرفتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
مقیمی با اشاره به آماده‌باش گروه‌های عملیات آب و برق در مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: هم‌اکنون و با گذشت یک روز از وقوع زلزله شهرستان خوی، شبکه آب و برق این منطقه در شرایط پایدار است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج ضعیف بارشی از خوزستان عبور خواهد کرد که سبب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در برخی نقاط استان خواهد شد.
مقاله دانشیار دانشگاه تهران درباره شیوه‌های نوین تأمین برق برای مناطق روستایی، با مطالعه موردی بر روی روستای آشار شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان، توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
مقاله دانشیار دانشگاه تهران درباره شیوه‌های نوین تأمین برق برای مناطق روستایی، با مطالعه موردی بر روی روستای آشار شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان، توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
بخش بهداشت در مناطقی از اوکراین که به دلیل حملات موشکی ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های انرژی دچار قطعی برق شده، در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است. از آنجایی که سیستم‌های ژنراتور در بسیاری از بیمارستان‌های کی‌یف پایتخت اوکراین کافی نیستند یا معیوب هستند، پزشکان مجبورند با چراغ‌های تلفن همراه به فعالیت خود ادامه دهند.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با تأثیر سامانه بارشی در سطح خوزستان از اواخر وقت امروز شاهد رگبار و رعد و برق در شمال، شمال غرب و شمال شرق و همچنین مرکز خوزستان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: با بالا آمدن خورشید و کاهش میزان رطوبت، پس از دریافت ضمانت شبکه کلیه خطوط به ترتیب براساس ایستگاه‌های تغذیه کننده خطوط ۱۱ و ۳۳ هزار ولت وارد مدار شده است.
اهواز - سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیحاتی در خصوص دلیل قطع برق در برخی از مناطق این کلانشهر ارائه کرد.
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز گفت: مه غلیظ امروز صبح باعث افزایش رطوبت بر روی تجهیزات شبکه برق شده که همین عامل باعث خاموشی در برخی مناطق کلانشهر اهواز شده است.
رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.
معاون وزیر دفاع اوکراین گفت که ضد حملات علیه نیرو‌های روسی در منطقه ادامه دارد و تا بازپس گیری کامل منطقه خارکف ادامه خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران و گیلان، مناطقی از کرمان، جنوب یزد، شرق فارس و شمال هرمزگان رخ می‌دهد.
بنا به گزارش‌ها حدود ۹ میلیون نفر در مناطقی در شرق اوکراین از جمله خارکیف و دونتسک در خاموشی به سر می‌برند.
رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطقی از کشور
بورس فردا سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ