باشگاه الاتحاد عربستان با حضور کریم بنزما و انگولو کانته از پیراهن جدیدش رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین گل رئال مادرید در فصل جدید لالیگا توسط رودریگو به ثمر رسید.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، احتمالا در شروع فصل جدید لیگ عربستان بزرگترین ستاره‌های این لیگ خواهند بود.
قهرمان عربستان فصل را با ستاره‌های نام‌آشنا‌ی‌اش آغاز کرد.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
آدیداس امروز از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد و کریم بنزما که در حال حاضر به الاتحاد پیوسته هم با این پیراهن جدید دیده شد.
این عنوان در فصل گذشته به کریم بنزما رسیده بود.
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب رئال مادرید مقابل رایو وایه‌کانو در این فصل 30 گله شد. بنزما در پنج فصل گذشته برای چهارمین بار است که به رکورد 30 گل در یک فصل دست پیدا می‌کند.
کریم بنزما مثل دو فصل قبل توانست دروازه چلسی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باز کند.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
به نظر می‌رسد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، انگیزه و تمرکز سابق را در این فصل ندارد.
کریم بنزما ستاره فرانسوی کهکشانی‌ها قرار است در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بار دیگر با تیم فوتبال رئال مادرید تمدید کند و تا پایان عمر فوتبالی خود در این تیم باشد.
کریم بنزما فاش کرد که دوست داشت با رونالدینیو هم‌بازی می شد. او در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال و موفقیت‌هایش در این باشگاه نیز صحبت کرد.
تقابل دو مهاجم برتر فوتبال اروپا در ال‌کلاسیکوی رفت فصل 23-2022 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
آمارها نشان می دهند که کریم بنزما فصل قبل در چنین مقطعی چه از لحاظ گلزنی و چه پاس گل، شرایط کاملا بهتری نسبت به فصل جاری داشت.
بنزما پس از دریافت جایزه گفت که بهترین گلی که فصل گذشته در لالیگا زده، گلش در بازی برگشت مقابل سویا بود که به کامبک رئال مادرید منجر شد
کریم بنزما دقایقی قبل در مراسم جوایز بهترین‌های فصل نشریه مارکا، سه جایزه دریافت کرد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، گل سومی که در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به پی اس جی زد را به عنوان بهترین گلش در فصل گذشته انتخاب کرد.
مدافع رئال سوسیداد معتقد است فصل جاری می توان بهتر قضاوت کرد که کریم بنزما مهاجم بهتری است یا روبرت لواندوفسکی. او خودش بنزما را بهتر از ستاره لهستانی می داند.
کریم بنزما امشب در بازی رئال برابر سلتا، اولین گل خود در فصل جدید لالیگا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
پیش از شروع دیدار رئال و آینتراخت فرانکفورت، جوایز بهترین های فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به بازیکنان دو تیم اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ