فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید لالیگا را در سن مامس شروع خواهد کرد و در فصل پیش رو چند هفته کلیدی و تعیین کننده خواهد داشت.
آندری لونین و آلوارو اودریوسولا جدا شده‌های بعدی رئال مادرید در تابستان خواهند بود.
دی‌بورگوس، داور بازی شب گذشته والنسیا-رئال مادرید، در گزارش داوری خود به توهین های نژادپرستانه علیه وینیسیوس اشاره نکرده بود.
رئال مادرید در تاریخ خود هرگاه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در خانه مساوی کرده، نتوانسته به فینال برود.
دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
زین‌الدین زیدان دو سال پیش از هدایت رئال کنار رفت و علی‌رغم شایعات، او همچنان هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده است.
رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.
مارتينز مونوئرا داور ال‌کلاسیکوی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خواهد بود؛ در حالی که رئال و بارسا دل خوشی از او ندارند.
فلیکس زوایر که فردا داور بازی رئال مادرید و لیورپول بود، سال 2005 به اتهام تبانی 6 ماه محروم شده بود.
رئال مادرید با فتح جام باشگاه‌های جهان تنها یک جام تا رسیدن به افتخار شماره 100 تاریخ خود فاصله دارد ولی در این راه رقیب سرسختی به نام بارسلونا را پیش رو دارد.
5429 روز است که والنسیا نتوانسته در برنابئو برابر رئال پیروز شود. در یک دوره دیگر نیز این تیم 15 سال و نیم از کسب پیروزی در زمین رئال ناکام مانده بود.
دنی پارِخو، هافبک 33 ساله سابق رئال مادرید و والنسیا، که اکنون در ویارئال بازی می کند، رویای بازی برای بارسا را دارد و جرارد پیکه نیز به او وعده کمک برای تحقق این آرزو را داده است.
از بین کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس، به احتمال زیاد یک نفر در پایان فصل جدا خواهد شد.
با قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، بارسلونا فاصله خود با رئال از لحاظ کسب جام را به یک کاهش داد.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
ژاوی هرناندز برای اینکه همچون ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا مقابل ایده‌های کارلو آنچلوتی رودست نخورد، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
فدریکو والورده تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
رئال مادرید پس از یک هفته استراحت، بازی با رئال بتیس را پیش رو دارد و سپس در 16 روز باید پنج بار به میدان برود.
رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.
شب گذشته در سوپرجام اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت، فرصت بازی به ادن هازارد و مارکو آسنسیو نرسید.
رئال مادرید فصل 23-2022 از بسیاری جهات شبیه به تیمی است که فصل 17-2016 با هدایت زین الدین زیدان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ