عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
عبدالرزاق حمدالله با حضور در تمرینات الاتحاد، موقتا به شایعات جدایی خود پایان داد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
به نظر می‌رسید که با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، حالا نقش تونی کروس و لوکا مودریچ از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
تیم فوتبال الاتحاد به صورت رسمی از جدایی یکی از بازیکنان خارجی خود خبر داد.
وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
ناچو فرناندز تایید کرد که قراردادش با رئال مادرید را یک‌ساله تمدید کرده و بعد از جدایی کریم بنزما بازوبند کاپیتانی به او رسیده است.
رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
رئال مادرید در عرض 24 ساعت و با جدایی آسنسیو، هازارد، ماریانو و بنزما 76 میلیون یورو از میزان دستمزدی که باید می‌پرداخت، کم کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در اینستاگرامش به جدایی کریم بنزما از رئال مادرید واکنش نشان داد و پیامی سرشار از احساسات را خطاب به او پست کرد.
همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی ستاره فرانسوی باشگاه رئال از جمع کهکشانی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد هنگفت یک باشگاه عربستانی به وی مطرح شده است.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، از ادامه حضورش در این باشگاه مطمئن نیست.
نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه همه به جز یک نفر از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شده اند و اولین شب آرامش تیم، شب جدایی ستاره رئال بود.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، تایید کرد که با جدایی کریس رونالدو، فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ