آدیداس امروز از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد و کریم بنزما که در حال حاضر به الاتحاد پیوسته هم با این پیراهن جدید دیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژسوس در نشست خبری پس از دیدار الهلال و الفیحا گفت که تیمش هرچه خواسته انجام داده اما از موقعیت‌ها استفاده نکرده است.
باشگاه الطائی با ارائه پیشنهادی خواستار جذب عبدالرزاق حمدالله شده است.
کریم بنزما با از دست دادن پنالتی علاوه بر کمک به حذف تیمش، فرصت آقای گلی در مسابقات را از دست داد.
کریم بنزما نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و ضربه پنالتی او به تیرک دروازه برخورد کرد.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
گلزنی کریم بنزما در آخرین بازی با پیراهن رئال مادرید در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به چشم می‌خورد.
کریم بنزما در آخرین دیدار خود با پیراهن رئال و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، آخرین گل خود را برای کهکشانی‌ها و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با ۳۵۴ گل به کار خود در این تیم پایان داد.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
کریم بنزما پس از آخرین بازی با پیراهن رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، رئیس باشگاه را سورپرایز کرد.
با استخدام کریم بنزما، باشگاه الاتحاد عبدالرزاق حمدالله را در لیست خروجی خواهد داشت.
بازیکنان رئال مادرید برای سه هم تیمی خود در آخرین بازی‌شان برای این تیم جشن گرفتند.
رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا در مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی 1-1 رسید و با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید در بازی همزمان با ایستادن در رتبه دوم به کار خود در لالیگا پایان داد.
کریم بنزما در آخرین بازی خود با پیراهن رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا دیدار رئال مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 دنبال شود.
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
بازی روز یکشنبه شاید آخرین حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در سانتیاگو برنابئو باشد و رئال مادرید قصد ادای احترام به او را دارد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در فکر تکرار روندی است که کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضور در رئال مادرید در پیش گرفته بود.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را برای نیم فصل دوم به رئال مادرید پیشنهاد داده است.
کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.
دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.
کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در بازی حساس برابر کادیز همراهی نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ