بنزما پس از دریافت جایزه گفت که بهترین گلی که فصل گذشته در لالیگا زده، گلش در بازی برگشت مقابل سویا بود که به کامبک رئال مادرید منجر شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو آریباس، بازیکن فصل گذشته رئال مادرید، در بازی امشب دروازه شاگردان کارلو آنچلوتی را به نفع آلمریا باز کرد.
لئاندرو پریرا با عقد قراردادی تا پایان فصل به تیمی در لیگ دو ژاپن پیوست.
خوسلو که به عنوان مهاجم نوک و برای جانشینی کریم بنزما به رئال پیوسته، بامداد امروز یک گل قیچی برگردان تماشایی به منچستریونایتد زد.
سه مهاجم بزرگ جام‌جهانی ۱۹۸۶ مکزیک لباس رئال مادرید را می‌پوشیدند.
کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن که این روز‌ها حواشی پیوستن او به رئال مادرید و لیورپول نقل محافل فوتبالی است در تعطیلات تابستانی کنار کیم کارداشیان سلبریتی پرحاشیه آمریکایی دیده شد.
خوسلو، سومین گلزن برتر لالیگا، گل صعود اسپانیا به فینال لیگ ملت‌ها را در واپسین دقایق به ایتالیا زد.
مهاجم نروژی منچسترسیتی برای اولین بار به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده و چه کسی نمی داند که این سرآغازی بر بارها ورود به ورزشگاه خانگی رئال خواهد بود؟
وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید با انتشار یک از مسئولان لالیگا انتقاد کرد.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، در عرض 60 دقیقه مقابل رئال مادرید پوکر کرد.
مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، با گلزنی در بازی امشب مقابل سلتاویگو به بهترین گلزن اسپانیایی 5 لیگ معتبر دنیا تبدیل شد.
آرمان رمضانی در بخشی از تمرین امروز استقلال در نقش یک بسکتبالیست‌ ظاهر شد.
ستاره جوان بارسلونا در دقیقه 72 ال‌کلاسیکوی امشب به طور ناخواسته مانع از گلزنی هم تیمی خود شد.
باشگاه رئال مادرید در اولین دیدار خانگی‌اش بعد از درگذشت آمانسیو، یاد این مهاجم اسطوره‌ای را با نمایش جام‌هایی که او فتح کرد، گرامی داشت.
مهاجم برزیلی رئال مادرید در بازی امشب تیمش نیز اسیر حواشی ناخواسته ای شد که مستقیما عملکرد فنی او را تحت الشعاع قرار داده بود.
ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید با به ثمر رساندن دهمین گل فصل خود، قراری که با آنچلوتی داشت را عملی کرد.
الکساندر سورلوث، مهاجم رئال سوسیداد پس از کسب جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه، یک ماهی بزرگ هدیه گرفت.
وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید، که برای اولین بار حضور در جام باشگاه‌های جهان را تجربه می‌کند، در مقابل الاهلی پنجاهمین گل خود با پیراهن رئال را به ثمر رساند.
مهاجم برزیلی رئال مادرید در حین امضا دادن به هواداران با توهین و تمسخری دیگر مواجه شد.
ناراحتی مهاجم جوان رئال از تعویض، واکنش کارلتو را به دنبال داشت؛ هرچند مربی ایتالیایی تاکید کرد که موضوع مهمی نبوده است.
خوسلو، مهاجم اسپانیول، با گلی که روز گذشته وارد دروازه بارسلونا کرد و شادی خاص پس از آن، عصبانیت شدید هواداران بارسا را برانگیخت.
هواداران اتلتیکو مادرید پیش از آغاز دربی مادرید بارها و بارها شعارهایی توهین‌آمیز علیه وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، سر دادند.
رئال مادرید در دقیقه 35 نیمه اول بازی برابر مایورکا یک گل غافلگیر کننده دریافت کرد. زننده این گل ودات موریکی، مهاجم اهل کوزوو بود تا به این شکل تاریخ‌سازی کند.
لارجی رمضانی، مهاجم بلژیکی آلمریا، اولین گل تیمش را در فصل جدید وارد دروازه رئال مادرید کرد.
بنزما در توضیحات این عکس برای عکس فعلی خود نوشته است:" کریم " و برای عکس دوران کودکی خود نوشته است:" کوکو " و در واقع این لقب را به دوران کودکی خود داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ