قهرمان عربستان فصل را با ستاره‌های نام‌آشنا‌ی‌اش آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما برای چندمین بار به زیارت خانه خدا مشرف شد و تصاویری از خود هنگام طواف منتشر کرد.
الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.
شمار زیادی از نوجوانان لبنانی در کنار خانواده‌های خودشان در شهر بعلبک (جنوب لبنان) در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای غربی تجمع کردند.
جمعی از نمایندگان هیئات مذهبی دانش‌آموزی شهر تهران، امروز ۴ مرداد ماه، در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.
نمازگزاران تهرانی همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه، اهانت مکرر در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند. همچنین ظهر امروز جمعه ۳۰ تیرماه، نمازگزاران قمی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی قدس قم به سمت چهارراه شهداء راهپیمایی کردند.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
جمعی از دانش آموزان تهرانی در پی اهانت اخیر به قرآن کریم در کشور سوئد، صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیر، روبروی سفارت این کشور تجمع کردند.دلسوزان قرآن در مقابل سفارت سوئد شعارهایی نظیر «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»سر دادند.و دست‌نوشته‌هایی با عناوین «توهین، تحقیر، اهانت، آزادی یا وقاحت؟»، «دانش آموز مسلمان حامی دین و قرآن» دیده می‌شود. حامد جعفرنژاد
تجمع اعتراضی جمعی از جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد عصر دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.
عصر امروز مردم همدان در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد در محل آستان امامزاده عبدالله (ع) همدان تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید قرار است که پنجشنبه در حضور هواداران الاتحاد در شهر جده عربستان معارفه شود./منبع: اعتماد آنلاین
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
امروز جمعه ۷ بهمن ماه، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در میدان جانبازان قم تجمع کرده و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند.
دانش آموزان فلسطینی امروز سه شنبه در نوار غزه در پویشی سراسری اقدام موهن سوئد در صدور مجوز برای به آتش کشیدن قرآن کریم در شهر استکهلم را محکوم نمودند.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
هوادران رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل شاختار دونتسک بنری به ورزشگاه بردند که در آن تصویر کریم بنزما در حال نمایش توپ طلا دیده می شد.
هوادران رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل شاختار دونتسک بنری به ورزشگاه بردند که در آن تصویر کریم بنزما در حال نمایش توپ طلا دیده می شد.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر معترضان و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت اهانت عده‌ای از اغتشاشگران و آشوب طلبان به ساحت قرآن کریم و شریعت اسلام پیش از ظهر شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ