کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد، قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان، به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان با مشکل مواجه شده و تنش در رختکن این تیم بالا گرفته است.
بحران داخلی الاتحاد، رختکن بنزما در آتش
فابینیو، هافبک فصل گذشته لیورپول، به صورت رسمی به الاتحاد عربستان ملحق شد.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
باشگاه الاتحاد عربستان با حضور کریم بنزما و انگولو کانته از پیراهن جدیدش رونمایی کرد.
قهرمان عربستان فصل را با ستاره‌های نام‌آشنا‌ی‌اش آغاز کرد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
الاتحاد عربستان در معادلات پیش از فصل نقل و انتقالات با خریدهای فضایی جایی نداشت، ولی حالا بنزما و کانته اسکواد این تیم را رویایی کرده‌اند تا زنگ خطر برای دو غول دیگر عربستانی به صدا دربیاید.
آدیداس امروز از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد و کریم بنزما که در حال حاضر به الاتحاد پیوسته هم با این پیراهن جدید دیده شد.
این در حالی است که بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد می گرفت و اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشترخواهد داشت.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی جدید الاتحاد، روز گذشته وارد عربستان شد و مورد استقبال باشگاه جدید خود قرار گرفت.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
باشگاه الاتحاد قصد دارد با نهایت قدرت به رقابت‌های فصل آینده لیگ عربستان قدم بگذارد و به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنان بزرگی است.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه 4-0 ابها را شکست داد.
با شکست الاتحاد برابر التعاون، حالا فاصله این تیم با النصر به سه امتیاز کاهش یافت و یاران رونالدو به ادامه فصل امیدوار شدند.
بخش ورزشی روزنامه الیوم به نام المیدان الریاضی مدعی شد که کریم بنزما فصل بعد را در الاتحاد توپ خواهد زد.
امشب حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ عربستان میان الاتحاد و النصر برگزار خواهد شد.
یکی از جدی‌ترین گزینه‌های قهرمانی لیگ عربستان، الاتحاد است که بهترین آمار دفاعی فصل را در اختیار دارد.
صالح ابونخاع، رئیس سابق باشگاه ضمک عربستان تاکید کرد که الاتحاد جده اولین مدعی قهرمانی لیگ عربستان در این فصل است.
با همه انتقادات، الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی بهتر از فصل گذشته نتیجه گرفته است
با توجه به شرایط تعیین‌شده برای باشگاه‌های عربستانی، الهلال و الاتحاد اجازه جذب بازیکن در فصل در نقل و انتقالات زمستانی را ندارند.
آخرین شایعات کانال‌های استقلالی برای بازگشت مجیدی بیهوده بود و سرمربی فصل اخیر آبی‌ها، امروز رسما به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا امارات معرفی شد. انتشار عکس این انتقال رسمی، می‌گوید که آجورلو باید به زودی فرد جانشین را معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ