به نظر می‌رسد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، انگیزه و تمرکز سابق را در این فصل ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مسئولان فدراسیون این کشور را بر آن داشته تا با توجه به مسابقات حساس پیش رو هر چه سریعتر جانشین «روبرتو مانچینی» را انتخاب کند.
بایرن مونیخ به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است و دومینیک کوتارسکی، دروازه‌بان 23ساله پائوک سالونیک یونان را هدف گرفته است.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
آیا نیویورک قرون وسطایی به نام یومسبورگ یک فانتزی ادبی بود یا یک واقعیت تاریخی؟ اکتشافات باستان شناسی جدید ممکن است سرنخی ارائه دهند.
آیا نیویورک قرون وسطایی به نام یومسبورگ یک فانتزی ادبی بود یا یک واقعیت تاریخی؟ اکتشافات باستان شناسی جدید ممکن است سرنخی ارائه دهند.
هر ژنوم باکتری باستانی مانند یک پازل ۶۰ هزار تکه‌ای است و هر تکه تارتار دندان حاوی میلیون‌ها ژنوم است. برای حل این معمای غیرممکن، محققان تکنیکی به نام مونتاژ جدید را تغییر دادند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تعیین مؤلفه‌های جدید برای تشخیص بافت فرسوده توسط شورایعالی شهرسازی و معماری خبر داد.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های جدید می‌تواند به نتیجه‌ای برسد یا خیر.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر امروز یکی دیگر از مسابقات لیگ ستارگان را به تماشا نشست و چهره شاخصی را ملاقات کرد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که عوارض مهم بارداری مانند پره اکلامپسی (فشارخون بالا) و زایمان زودرس باید به عنوان عوامل خطر مادام العمر برای بیماری قلبی زنان شناخته شوند.
پژوهشگران ادعا می‌کنند که مطالعه جدید آن‌ها می‌تواند در درک تحرک ذرات که رفتار آن‌ها بین جامد و گاز به صورت انتقالی است، مفید باشد.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
شهرداری شهرهای با جمعیت بالاتر از ۲۰۰ هزار نفر هم مجاز به مشارکت در تهیه طرح‌های تفصیلی شهرهای خود شدند.
شیمیدانان اخیراً موفق به کشف فرآیندی شدند که می‌تواند پاسخی قانع کننده به چگونگی شکل گیری حیات ارائه دهد.
تصویر زنی تازه در ماه‌های اخیر در کنار رهبر کره شمالی دیده شده که اغلب یک کیف دستی به همراه دارد.
بر خلاف رویکرد انتقادی روزنامه «جوان» با گذشت کمتر از ۱۰ روز اکنون شاهد هستیم که روزنامه کیهان نه تنها از ریاست جدید تاج بر فدراسیون فوتبال حمایت می‌کند؛ بلکه پا را فراتر گذاشته و در پی منکوب کردن صدا‌های مخالف نیز بر آمده است.
«درک بهتر کارنامه و سیاست های گورباچف و نقش آن ها در فروپاشی شوروی، تنها زمانی به طور دقیق‌تر میسر می شود که مولفه‌های ساختار، بحران‌های انباشتی شوروی و البته عاملیتِ شخص گورباچف در کنار یکدیگر دیده و تحلیل شود. مولفه‌هایی که در کنار یکدیگر، در نهایت شوروی را در سال ۱۹۹۱ به کودتای آگوست و البته نقطه فروپاشی رساندند.»
سامان، به همراه همسرش فاطمه اله‌یاری و دو فرزندش محمدرضا و امیرعطا رفتند که زندگی جدید و تازه‌ای را در کشور دیگر آغاز کنند. با کلی هدف و آرزو کوچ کردند. آخرین بار با خانواده هایشان تماس گرفتند. خبر دادند که قرار است سوار قایق شوند. اما رفتند و هرگز بازنگشتند.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
لروی سانه با اینکه در بازی‌های اول بایرن مونیخ در فصل جدید فیکس نبود اما هیچ بازیکن این تیم به اندازه او مورد توجه رسانه‌ها قرار نداشت.
«گسترش و توسعه پیوندهای نظامی عرب-اسرائیلی احتمالا رهبری ایران را متقاعد خواهد ساخت تا برنامه اتمی خود را در سطوح پیشرفته کنونی حفظ کند و در آینده از مزایای امنیتی آن بهره‌مند شود. اگر تهران این ارزیابی را داشته باشد که با، یا بدونِ یک توافق اتمی، همکاری نظامی منطقه ای جهت مقابله با توانمندی های این کشور رو به افزایش خواهد بود، احتمالا به این جمع بندی می رسد که احیای برجام عملا حامل خطرها و ریسک های امنیتی گسترده تری برای این کشور است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ