کریم بنزما مثل دو فصل قبل توانست دروازه چلسی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان، بیماری‌های قلبی و سکته مغزی است.
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف گوشت قرمز در افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه نیز نقش دارد. جایگزین‌های پروتئینی سالم برای گوشت قرمز عبارتند از: بوقلمون، مرغ بدون چربی، ماهی، لوبیا سیاه، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، نخود، عدس و تخم مرغ.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
رژیم‌های غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند با تأمین مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش دهند.
ر اینجا برخی از عادات غذایی عجیبی که در مناطق مختلف جهان اتخاذ شده است، آورده شده است. شما باید قبل از رفتن به این کشور‌ها آن‌ها را بشناسید تا در چاله شرمساری اجتماعی نیفتید.
سفر شامل یادگیری زیادی در مورد فرهنگ‌ها، غذاهای مختلف و عاداتی است که منحصر به یک کشور خاص است.
یک متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات زیاد نشستن گفت: با نشستن بیش از حد، فشار بر روی دیسک افزایش می‌یابد؛ در نتیجه منجر به سیاهی دیسک و درد شدید خواهد شد.
گوش دادن به موسیقی باصدای بلند به وسیله هدفون یا هندزفری برای بیش از ۳۰ دقیقه در روز احتمال ابتلا به آلزایمر یا دیگر مشکلات عملکرد مغزی را تشدید می‌کند.
عادات غذایی تأثیر قابل توجهی بر بدن دارند. در برخی موارد، رژیم غذایی تأثیر مثبتی بر سلامت دارد؛ مانند زمانی که فیبر می‌خورید تا فرایند گوارش را بهبود ببخشید یا زمانی که از ماهی‌های غنی از امگا ۳ به منظور بهره‌مندی از مزایای قلبی عروقی آن استفاده می‌کنید. در این میان، متأسفانه برخی عادات غذایی هم وجود دارند که در صورت تداوم و تکرار، بدون اینکه خودتان متوجه شوید، بدنتان را نابود می‌کنند.
اگر تا به حال بعد از صرف وعده غذا دچار سوءهاضمه یا نفخ شده‌اید، ممکن است به این دلیل باشد که در غذا خوردن زیاده‌روی کرده‌اید. علاوه بر این، پرخوری می‌تواند باعث افزایش دریافت کالری و در نتیجه چاقی شود و به بدن آسیب بیشتری برساند.
وعده‌های غذایی سنگین معمولا ما را خسته و بی‌حال می‌کند و باعث می‌شود روی مبل یا تخت استراحت کنیم. با این حال، کسانی که سوزش سر دل مداوم را تجربه می‌کنند، باید از این عادت اجتناب کنند.
یکی از این سارقان گفت: من یک عادت عجیب دارم که باعث شد راز سرقت‌هایمان فاش شود؛ عادت به نوشتن سرقت‌ها داشتم. جزئیات سرقت‌ها را می‌نوشتم تا در حساب و کتاب اشتباه نکنم.
شکی نیست که قهوه و چای به دلیل سطوح بالای آنتی‌آکسیدانی که دارند از سلامت ما پشتیبانی می‌کنند. با این حال، کافئین بیش از حد در خواب تداخل ایجاد می‌کند و نتیجه‌ی آن می‌تواند التهاب ایجاد کند و به ایمنی ما لطمه بزند.
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که پیروی از یک رژیم غذایی گیاهی در طول زندگی، باعث کند شدن روند پیری در چندین دوره می‌شود. مزایای رژیم غذایی گیاهی شامل افزایش طول عمر، کاهش التهاب، کاهش وزن، تثبیت فشار خون و ... است. همچنین تأخیر در روند پیری پوست از دیگر مزایای رژیم‌های غذایی گیاهی است.
براساس دستورالعمل‌های غذایی استاندارد، توصیه می‌شود که خانم‌ها حداقل ۲۵ گرم و آقایان حداقل ۳۸ گرم فیبر غذایی در طول روز دریافت کنند. دریافت فیبر کافی در طول روز به کنترل اشتها، کند شدن فرایند هضم و بهبود متابولیسم بدن کمک می‌کند. به همین دلیل هم اگر می‌خواهید که سوخت‌وساز بدنی مناسبی در طول روز داشته باشید، باید میوه‌ها و سبزی‌های تازه، حبوبات، بذر کتان و دانه چیا را در رژیم غذایی خود بگنجانید.
عادت پرسپولیس به گرفتن وام دلاری باوجود طلب ۳میلیون دلاری!
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در اساسنامه انجمن اولیا و مربیان به مردمی بودن آن اشاره شده اما این نهاد مردمی نیازمند یک ساختار است.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره مشکلات این تیم در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم ارائه داد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از سال‌ها بدون استفاده از بانداژ دستش به میدان رفت.
کریستیانو رونالدو همیشه لیستی از افتخارات و اهدافش را در جیب خود حمل می کرده است.
کریستیانو رونالدو همیشه لیستی از افتخارات و اهدافش را در جیب خود حمل می کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ