کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
کریم بنزما با از دست دادن پنالتی علاوه بر کمک به حذف تیمش، فرصت آقای گلی در مسابقات را از دست داد.
درخشش کریم بنزما در اولین بازی برای الاتحاد با تحسین ستاره‌های رئال مادرید همراه بود.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
کریم بنزما در واکنش به اقدام حرفه‌ای و طبیعی باشگاه رئال مادرید، بدترین تصمیم ممکن را گرفت و بسیاری از هوادارانش را ناامید کرد.
کریم بنزما پس از پیوستن به الاتحاد عربستان درباره انتخاب این کشور گفت: چرا عربستان را انتخاب کردم؟ چون این کشور مسلمان است. من هم مسلمان هستم و همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
کریم بنزما پس از آخرین بازی با پیراهن رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، رئیس باشگاه را سورپرایز کرد.
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در حالی 90 دقیقه در ترکیب این تیم برابر رایووایه‌کانو بازی کرد که زخم پایش نیاز به بخیه داشت.
ستاره ایرانی اومونیا پس از درخشش در فینال جام حذفی قبرس یک استوری جالب منتشر کرد.
روزنامه‌های انگلیسی پس از پیروزی رئال مادرید برابر چلسی از عملکرد خوب کریم بنزما، ستاره این تیم، تمجید کردند.
کریم بنزما پس از مذاکرات مستقیم با فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد تا سال 2024 به توافق رسید.
کریم بنزما حالا مثل لیونل مسی در 18 فصل متوالی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل لیورپول، اعلام کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.
کریم بنزما سرانجام پس از 14 سال به عنوان یک شهروند ساکن مادرید ثبت نام کرد.
کریم بنزما پس از اعلام خداحافظی از تیم ملی، به جز پنج نفر از هم تیمی‌های سابق خود در فرانسه، همه را آنفالو کرد.
کریم بنزما یک روز پس از ناکامی فرانسه در فینال جام جهانی، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی کشورش وداع کرد.
مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.
کریم بنزما چند روز پس از فتح توپ طلا بالاخره ترجیح داد پاسخ اظهارات ژروم روتن، کارشناس فوتبال فرانسوی، را بدهد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در سن 34 سالگی به یکی از مسن‌ترین فاتحان توپ طلا تبدیل شد.
کریم بنزما 12 دقیقه پس از شروع ال کلاسیکو موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شد و رکورد گل نخوردن های مارگ آندره تراشتگن را خراب کرد.
کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از رونالدو است اما او اگر از ابتدا پنالتی‌های رئال را می زد، می توانست بالاتر از فوق ستاره پرتغالی هم قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ