در رخدادی پیش‌بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، نظامی و امنیتی تل‌آویو تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
طبق مشاهدات محققان در این سلسله آزمایش‌ها،‌ موش‌هایی که نسخه‌ای از ژن Igf2 را از پدرشان به ارث نبرده بودند، در بدو تولد اندازه‌ای کوچک‌تر داشتند. با استناد به این مشاهدات،‌ می‌توان توضیحی برای برخی اختلالات رشد در جنین‌ انسان یافت.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
رهبر جنبش جهاد اسلامی با تمجید از الگوی مقاومت و ایستادگی جنین ضد اشغالگران، جنین را نماد پایداری دانست و خواستار گسترش مدل مقاومت جنین در همه نقاط کرانه باختری در برابر صهیونیست‌ها شد.
پس از تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، الجزیره در گزارشی تصویری به یک موضوع جذاب که همیشه تازگی دارد، پرداخته است: اردوگاه جنین چطور به نماد مقاومت بدل شد؟
افزایش آمار شهدای فلسطینی و تداوم بمباران جنین توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی در سایه مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران، از جدیدترین تحولات فلسطین است.
روز پنجشنبه گذشته نیز یک تیم تحقیقاتی از موسسه «وایزمن» در فلسطین اشغالی (رژیم صهیونیستی) گزارش تحقیقات خود در ارتباط با مدل‌های جنینی انسانی بر اساس سلول‌های بنیادی را منتشر کرد.
رخدادهای اخیر در جنین و پس از آن عملیات منحصر بفرد تیراندازی مبارزان مقاومت در شمال کرانه باختری، در روزهای اخیر صهیونیست‌ها را دچار شوک‌های پیاپی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
یک روزنامه عبری زبان درباره پیامدهای رخداد روز گذشته در جنین (شمال کرانه باختری) هشدار داد و آن را نمونه‌ای از تحولات خطرناک آینده برای رژیم صهیونیستی دانست.
تصاویر منتشرشده از شهر جنین بیانگر این است که امروز در جریان یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست که از زمین و هوا صورت گرفت، این منطقه به میدان جنگی تبدیل شده است.
تلاش‌های مشابه دیگری برای ایجاد جنین‌های مصنوعی با استفاده از سلول‌های بنیادی موش و میمون دنبال می‌شود، اما این اولین بار است که یک جنین مصنوعی از سلول‌های بنیادی انسان ساخته می‌شود.
محققان با استفاده از سلول های بنیادین جنین مصنوعی انسان را ابداع کردند. این دستاورد  گامی مهم در امر باروری به حساب می آید.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین این طرح را خلاقانه خوانده و برخی از مسافران نیز برای پرواز با آن اشتیاق نشان دادند.
تیروئیدیت هاشیموتو یک بیماری خود ایمنی است که باعث می‌شود تیروئید هورمون بسیار کمی تولید کند. در صورت عدم درمان، کم کاری تیروئید می‌تواند مشکلات جدی برای مادر و جنین در دوران بارداری ایجاد کند.
بله، جنین شما در واقع می‌تواند در رحم سکسکه کند!
ماده ۱۱۲۰- عقد نکاح به فسخ یا به طلاق یا به بذل مدت در عقد انقطاع منحل می‌شود. ماده ۱۱۲۱- جنون هر یک از زوجین بشرط استقرار اعم از اینکه مستمر یا ادواری باشد برای طرف مقابل موجب حق فسخ است.
بازدید "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین از جایی که مائو در آنجا قدرت گرفت نشان می‌دهد که چگونه شی به شکل دادن تصویر خود به عنوان تجسم امروزی "رهبر بزرگ" ادامه می‌دهد.
موفقیت شی جین پینگ در تکیه‌زدن بر مسند ریاست جمهوری برای سومین بار، او را به قدرتمندترین رهبر چین از زمان مائوتسه تونگ، بنیانگذار حزب کمونیست چین (۱۹۴۹- ۱۹۶۷) تبدیل کرد.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
اردوگاه جنین در کرانه باختری، مانند دژی محکم است که در صورتی که اشغالگران به آن وارد شوند، زنده بیرون نخواهند رفت.
بررسی نشان داد که جنین برای مثال، نسبت به طعم هویج بیشتر با چهره خندان، اما به طعم کلم با حالت ناراحتی و گریه واکنش نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ