تصاویر منتشرشده از شهر جنین بیانگر این است که امروز در جریان یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست که از زمین و هوا صورت گرفت، این منطقه به میدان جنگی تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
منابع فلسطینی ضمن اعلام ازسرگیری درگیری‌ها در اردوگاه جنین میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست، تصاویری جدید از استقرار تک‌تیراندازهای صهیونیست در این اردوگاه منتشر کردند.
عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروی ابن سینا با اشاره به نقش دخانیات بر کاهش قدرت باروری، اظهار کرد: مصرف دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط نیز اثرگذار باشد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
مصرف بیش از حد آهن در زنان باردار سبب مشکلاتی همچون تولد نوزاد با وزن پایین، تولد نوزاد نارس و رشد ناقص جنین شود. میزان مصرف مکمل آهن به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۲۰ میلی گرم است و مصرف بیش از حد آن سبب درد شکم، استفراغ، تند شدن نفس و حتی کما می‌شود.
به طور میانگین سالانه ۳۵۰ هزار تا ۵۳۰ هزار مورد سقط جنین در کشور انجام می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد مجوزدار است و توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود. حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد هم سقط غیرارادی است و بقیه آن سقط غیرقانونی و جنایی است که شامل دو دسته می‌شود.
محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در تماس تلفنی با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین از ابتکارعمل و نقش این کشور در گسترش روابط حسن همجواری میان ایران و عربستان تقدیر کرد.
در بیانیه مشترک صادره از سوی پکن و مسکو که پس از اتمام سفر دو روزه «شی جین پینگ» به مسکو صادر شد، آمده است: روسیه و چین از عادی سازی روابط میان عربستان و ایران استقبال می‌کنند.
کاخ سفید امروز در خصوص مذاکرات میان رؤسای جمهور آمریکا و چین اعلام کرد که شاید این رویداد در آینده نه چندان دور به انجام برسد.
پروفسور «جین آلتی»(Jane Alty) و «آیدان بیندف»(Aidan Bindoff) از «مرکز پژوهش و آموزش زوال عقل ویکینگ»(Wicking Dementia Research and Education Center) دانشگاه تاسمانی، سرپرستی یک گروه پژوهشی را بر عهده گرفتند تا بفهمند که آیا ذخیره شناختی شامل تحصیلات و بهره هوشی، کاهش شناختی مرتبط با سن را به طور مساوی در مردان و زنان کاهش می‌دهد یا خیر.
منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت‌های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود: ۷۰ سال پیش مساله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت‌های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد، جمعیت دنیا در سال ۲۱۰۰ به ۱۸ میلیارد نفر می‌رسد، مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می‌افتد، بر همین اساس آن‌ها رشد جمعیت را تحت کنترل درآورده‌اند، در حالی که این نگاه غلط است و مسلما اگر جمعیت بالا باشد، می‌توان امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرد.
خیره شدن به تست‌های بارداری منفی، درمان‌های باروری و دل شکستگی سقط جنین: تلاش برای بچه دار شدن می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
"شی جین پینگ" رئیس جمهور چین کشورش را به یک کشور نظارتی تبدیل کرده و در طول پاندمی کووید چین را منزوی کرد و از سایر نقاط جهان جدا نمود. او سیاست خارجی گسترش طلبانه‌ای را در پیش گرفته است. اکنون شی در آستانه تبدیل شدن به حاکم مادام العمر چین است. چرا او تا این اندازه نزد مردم اش محبوب است؟
اگرچه ممکن است قدرت شی به چالش کشیده شده باشد، اما هیچ گونه فرسایشی متحمل نشده است. او از پایه‌های محکم حمایت مردمی برخوردار است. هر چند که مخالفت‌ها علیه او به ویژه در میان نخبگان چین متنوع و بزرگ هستند، اما این مخالفت متفرق بوده و قادر به سازماندهی نیستند و فاقد دیدگاه مشترکی برای ارائه جایگزین یا ارائه راهی برای تغییر هستند.
منابع محلی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت از گردان جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
به دنبال وقوع درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست، ۲ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.
به دنبال وقوع درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست، ۲ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.
منابع خبری از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ