شی جین پینگ رئیس جمهور چین این طرح را خلاقانه خوانده و برخی از مسافران نیز برای پرواز با آن اشتیاق نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
توقف لیونل مسی پس از دیدن یک هوادار با پیراهن آرژانتین و کاپ جام جهانی
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
درحالی که طی هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر بیمار بودن رمضان قدیروف رهبر چچن منتشر شده، وی با انتشار ویدئویی از خود که درحال دویدن روی یک تردمیل است تلاش کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری خود پایان دهد. احمد زاکایف، رهبر سابق چچن و از رهبران ارشد جدایی‌طلب گفته بود که رمضان قدیروف از مشکلات حاد کلیوی رنج می‌برد.
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از تمرین یک پسر ایرانی نسبت به استایل خاص او واکنش نشان داد.
سعید جلیلی در واکنش به شعار مرگ بر دیکتاتور برخی از دانشجویان حاضر در نشست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بزرگترین دیکتاتور جهان خود آمریکا است
عکس برافراشتن پرچم برفراز «رایشس‌تاگ» ساختمان پارلمان آلمان، پس از فتح برلین یکی از نماد‌های پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است. این عکس در واکنش به عکس برافراشتن پرچم در ایوو جیما که خود نماد پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم است، گرفته شد.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سوالی پیرامون ترافیک شدید تهران پس از بارش برف و باران، گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیرکننده نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
خزعلی تاکید کرد که بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود، .. او این را هم گفت که این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
حسن یزدانی بعد از رسیدن به فینال کشتی قهرمانی جهان صحبت کوتاهی کرد.
بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های مرزی مجدد بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کشته شده‌اند. این بدترین درگیری از زمان درگیری دشمنان متخاصم در جنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی بوده است. پس از چندین ساعت درگیری شدید مرزی در شبانه روز سه شنبه ارمنستان از رهبران جهان درخواست کمک کرد و اعلام نمود که نیروهای جمهوری آذربایجان در تلاش برای پیشروی در خاک ارمنستان هستند. «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از رهبران جهان خواستار «واکنش کافی» به «اقدامات تجاوزکارانه جمهوری آذربایجان» شده است. روسیه نزدیک‌ترین متحد ارمنستان اعلام کرد که این دو رقیب تاریخی (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) را متقاعد کرده که با آتش بس سریع موافقت کنند.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
اسکای نیوز در واکنش به درگذشت ملکه انگلیس ویدئویی از دوران سلطنت وی منتشر کرد و نوشت: مشهورترین ملکه جهان، ملکه الیزابت که در ۲۵ سالگی بر تخت سلطنت نشست سرانجام در سن ۹۶ سالگی از دنیا رفت.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ