رهبر جنبش جهاد اسلامی با تمجید از الگوی مقاومت و ایستادگی جنین ضد اشغالگران، جنین را نماد پایداری دانست و خواستار گسترش مدل مقاومت جنین در همه نقاط کرانه باختری در برابر صهیونیست‌ها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه جوان فلسطینی را محکوم نمود.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
در رخدادی پیش‌بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، نظامی و امنیتی تل‌آویو تبدیل شده است.
طبق مشاهدات محققان در این سلسله آزمایش‌ها،‌ موش‌هایی که نسخه‌ای از ژن Igf2 را از پدرشان به ارث نبرده بودند، در بدو تولد اندازه‌ای کوچک‌تر داشتند. با استناد به این مشاهدات،‌ می‌توان توضیحی برای برخی اختلالات رشد در جنین‌ انسان یافت.
پس از تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، الجزیره در گزارشی تصویری به یک موضوع جذاب که همیشه تازگی دارد، پرداخته است: اردوگاه جنین چطور به نماد مقاومت بدل شد؟
دبیرکل جهاد اسلامی در پی خروج خفت‌بار اشغالگران پس از دو روز از ایستادگی جانانه مبارزان فلسطینی در جنین، این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین تبریک و جنین را نماد الهام‌بخش جهاد و مبارزه نامید.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی از جمله تجاوز اخیر این رژیم به شهر و اردوگاه جنین را محکوم نمود.
اصفهان- مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۵۸۶ درخواست سِقط درمانی به این نهاد وارد و برای ۴۷۳ مورد مجوز صادر شده که نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۶.۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.
افزایش آمار شهدای فلسطینی و تداوم بمباران جنین توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی در سایه مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران، از جدیدترین تحولات فلسطین است.
روز پنجشنبه گذشته نیز یک تیم تحقیقاتی از موسسه «وایزمن» در فلسطین اشغالی (رژیم صهیونیستی) گزارش تحقیقات خود در ارتباط با مدل‌های جنینی انسانی بر اساس سلول‌های بنیادی را منتشر کرد.
رخدادهای اخیر در جنین و پس از آن عملیات منحصر بفرد تیراندازی مبارزان مقاومت در شمال کرانه باختری، در روزهای اخیر صهیونیست‌ها را دچار شوک‌های پیاپی کرده است.
یک روزنامه عبری زبان درباره پیامدهای رخداد روز گذشته در جنین (شمال کرانه باختری) هشدار داد و آن را نمونه‌ای از تحولات خطرناک آینده برای رژیم صهیونیستی دانست.
تصاویر منتشرشده از شهر جنین بیانگر این است که امروز در جریان یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست که از زمین و هوا صورت گرفت، این منطقه به میدان جنگی تبدیل شده است.
تلاش‌های مشابه دیگری برای ایجاد جنین‌های مصنوعی با استفاده از سلول‌های بنیادی موش و میمون دنبال می‌شود، اما این اولین بار است که یک جنین مصنوعی از سلول‌های بنیادی انسان ساخته می‌شود.
محققان با استفاده از سلول های بنیادین جنین مصنوعی انسان را ابداع کردند. این دستاورد  گامی مهم در امر باروری به حساب می آید.
بر اساس یک مطالعه جدید، عوارض شایع بارداری مانند دیابت بارداری و پره اکلامپسی (فشارخون بالا در بارداری) ممکن است رشد نوزاد را در رحم کُند نماید.
بله، جنین شما در واقع می‌تواند در رحم سکسکه کند!
"شی جین پینگ" رئیس جمهور چین کشورش را به یک کشور نظارتی تبدیل کرده و در طول پاندمی کووید چین را منزوی کرد و از سایر نقاط جهان جدا نمود. او سیاست خارجی گسترش طلبانه‌ای را در پیش گرفته است. اکنون شی در آستانه تبدیل شدن به حاکم مادام العمر چین است. چرا او تا این اندازه نزد مردم اش محبوب است؟
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
اردوگاه جنین در کرانه باختری، مانند دژی محکم است که در صورتی که اشغالگران به آن وارد شوند، زنده بیرون نخواهند رفت.
فرمانده یکی از یگان های ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر نظامی علیه اردوگاه جنین در روز چهارشنبه هفته گذشته مشارکت داشته است، جزئیاتی از را این عملیات افشا کرد.
بررسی نشان داد که جنین برای مثال، نسبت به طعم هویج بیشتر با چهره خندان، اما به طعم کلم با حالت ناراحتی و گریه واکنش نشان می‌دهد.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور عراق امروز جمعه با رهبر جریان صدر در شهر نجف دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ