ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری زبان از وازگون‌شدن یک خودرو زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و تحقیق درباره این حادثه خبر دادند.
منابع عبری زبان از وازگون‌شدن یک خودرو زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و تحقیق درباره این حادثه خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به خدمهٔ تانکی که ماه ژوئن در جبههٔ زاپروژیا توانست به‌تنهایی و بدون آسیب‌دیدن، ۵ خودروی زرهی و ۲ تانک اوکراینی را منهدم کند.
ایالات متحده ۳۲ خودروی زرهی استرایکر را در اختیار اوکراین  قرار می‌دهد.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: در محور دونتسک، تلفات نیروهای اوکراینی طی شبانه روز گذشته بالغ بر ۵۳۰ کشته و زخمی، یک تانک و ۲ خودروی زرهی بود.
دولت استرالیا بسته جدیدی به ارزش ۷۳.۵ میلیون دلار شامل خودروی زرهی در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
ویدئویی از داخل خودروی زرهی اوکراینی که حین عملیات روی مین رفت.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام یک خودروی جنگی زرهی نیروهای مسلح اوکراین درشهر زاپوروژیه را منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره خنثی‌سازی عملیات نیروهای اوکراینی که قصد نفوذ در خاک مسکو را داشتند، اعلام کرد: بیش از ۵۰ اوکراینی کشته شده و ۴ خودروی زرهی آن ها نیز منهدم شد.
منابع عبری از تجهیز تیپ‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیستی به خودروهای زرهی ایتان خبر می‌دهند.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
در میان شش نوع این خودرو، نوع Ares بیشتر یک نفربر خواهد بود و تا ۷ متخصص را غیر از خدمه سه نفره خود حمل خواهد کرد. نسخه Apollo یک خودرو زرهی با تخصص تعمیر و ریکاوری تانک‌ها و دیگر خودرو‌های زرهی است. نسخه Atlas نیز خودرو ریکاوری است و به یک تیغه بولدوزری در قسمت جلو مجهز می‌شود. Athena نیز نسخه فرماندهی و کنترل این خودرو زرهی است که می‌تواند مرکز فرماندهی سیار باشد. نسخه Argus نیز یک خودرو مهندسی زریه است که به تجهیزات مهندسی ویژه مجهز است.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
نام بردلی به افتخار ژنرال عمر بردلی که در جنگ جهانی دوم حضور داشت، انتخاب شده است. این خودرو زرهی در سال ۱۹۸۱ خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده و تا به امروز در خط تولید قرار داشته است.
مقامات شهر بلگورود روسیه، تصاویری را از ورود یک بابانوئل با تانک و خودروی زرهی به شهر منتشر کردند. این بابانوئل به دیدار سربازان روس در جنگل‌های اطراف این شهر رفت. شهر بلگورود در نزدیکی مرز کشور اوکراین قرار دارد و از آغاز جنگ، چندین بار هدف بمباران هوایی قرار گرفته است.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
وزیر خارجه انگلیس از تصویب بسته جدید کمک به اوکراین شامل چندین دستگاه آمبولانس، خبر داد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حالی در نمایشگاه نظامی نیرو‌های مشترک یمنی حضور یافت که سوار بر خودرویی زرهی بود که نیرو‌های یمنی در خلال نبرد‌ها با نیرو‌های ائتلاف به غنیمت گرفته اند.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از خودروی زرهی جدید ساخت این کشور با نام بأس ۲ در صنعاء پایتخت رونمایی کرد. در ویدئو مشخصات این خودروی زرهی که با وجود جنگ تحمیلی و محاصره یمن در شرایطی استثنایی و به طور کامل در یمن ساخته شده، بازگو شده است.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ