طبق مشاهدات محققان در این سلسله آزمایش‌ها،‌ موش‌هایی که نسخه‌ای از ژن Igf2 را از پدرشان به ارث نبرده بودند، در بدو تولد اندازه‌ای کوچک‌تر داشتند. با استناد به این مشاهدات،‌ می‌توان توضیحی برای برخی اختلالات رشد در جنین‌ انسان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام منابع فلسطینی، یک پایگاه اسرائیلی در نزدیکی جنین هدف تیراندازی قرار گرفت.
نویسندگان مطالعه با گزارش کشف خود در مقاله‌ای در سال ۲۰۲۱ توضیح می‌دهند که نمونه آن‌ها - با نام مستعار Baby Yingliang - در حالی پیدا شد که سرش «به سمت بدن، با پا‌ها در دو طرف، و پشت خمیده در امتداد قطب صاف تخم‌مرغ قرار داشت.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
نیروهای اشغالگر رگباری از بمب‌ها را بر روی بیمارستان دولتی و منازل غیرنظامیان جنین پرتاب کردند.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در جریان تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق جنین خبر دادند.
یک نمونه خارق العاده از جنین داخل جنین در چین ثبت شده که در آن یک جنین از سر قل زنده خود جدا شد.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یکی از مبارزان مقاومت در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدا از ابتدای سال جاری در غزه و کرانه باختری به ۲۲۲ نفر رسید.
محققان طی پژوهشی نشان دادند ژن های جای گرفته روی کروموزوم Y احتمالاً در تکوین سلول های پیش ساز عصبی از سلول های بنیادی جنینی انسان مؤثر هستند.
مدیر مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان با اشاره به اینکه راه‌های دستیابی به جمعیت مطلوب پیش‌بینی شده که تسهیل‌گری ازدواج و کاهش سن باروری را از جمله آن‌ها است، بیان کرد: ما در کنار کاهش جمعیت با سقط جنین به‌عنوان یک معضل اجتماعی روبه‌رو هستیم.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی در جنین در اثر شدت جراحات ناشی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
به دنبال وقوع درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست، ۲ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.
منابع فلسطینی بامداد سه شنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ