ستاره سابق تاتنهام از رفتار متفاوت مورینیو در مقابل دوربین‌ها و فضای خصوصی انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سیاست فائزه از همه جسورتر است، در ورزش یاسر از همه جسورتر است طوری‌که چتربازی انجام می‌داد. فاطمه خواهرم روی مسائل مربوط به بیماران خاص بسیار حساس هست و تمام وقت خودش را روی این مسئله گذاشته است. من اصولاً جسور نیستم، معتدل هستم، خیلی‌ام اتفاقاً محافظه‌کار هستم، اما در موقع عصبانیت جسور می‌شوم.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
بازیکن جوان استقلال می گوید که رقم قرارداد او که در فدراسیون به ثبت رسیده، یک عدد خنده دار است.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با موضعی تند به اظهارات احسان اصولی درباره خودش پاسخ داده است.
سارا ظهرابی کاپیتان تیم ملی بانوان گفت: بعد از سالها حضور در رده های مختلف ملی به دلیل آنچه که جنبه شخصی دارد خط خوردم!
روایت کارشناس روابط بین‌الملل در صدا و سیما از سفر به اروپا: یک شهروند اروپایی در لهستان به من گفت ایران امید ماست.
داستان محمد عبداللهیان داستان جالبی است. او که در حوادث طبیعی بسیاری حضور داوطلبانه دارد، این بار تصمیم می‌گیرد برای سفر به ترکیه النگوی همسرش را بفروشد! با او در این باره گفت و گو کردیم.
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب در دومین بازی رسمی‌اش، یک پاس گل داد و در رختکن با استقبال متفاوت ادواردو کاماوینگا روبرو شد.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
دروازه‌بان ون‌پارس می‌گوید امیدوار است پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
رئیسی گفت: استاد برجسته حقوق آفریقایی می‌گفت من و دوستانم تمامی قوانین اساسی کشور‌های دنیا را مطالعه کرده‌ایم. قانون اساسی جمهوری‌اسلامی مترقی‌ترین قانون دنیا است.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار می‌گوید سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را در مدت اخیر پشت سر گذاشته است.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، می‌گوید پپ گواردیولا با او تماس گرفته و شغل جدیدش را تبریک گفته است. گواردیولا پیشتر هم گفته بود به سبک مربی‌گری دی‌زربی علاقه‌مند است.
ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه هایی داشته است.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد اعلام کرد با جدایی جواد نکونام و حضورش در تیم ملی موافق نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد که مسابقه حساسی برابر برزیل داریم و فکر می‌کنم هر دو تیم تا سر حد توان برای پیروزی مبارزه خواهند کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در این تیم مطمئن به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ