کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.
6 سال پیش در چنین روزی پی اس جی موفق شد با فعال کردن بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار، او را به خدمت بگیرد و روز تلخی را برای بارسلونا رقم بزند.
طبق ادعای اکیپ، پی اس جی تماسی با پائولو مالدینی نداشته و قصد همکاری با او را ندارد.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
با تصنمیم لوئیس انریکه، بورخا آلوارز از این پس مربی گلرهای پی اس جی خواهد بود. او در دو سال و نیم گذشته مربی دروازه بان های اف سی آندورا بود.
طبق اعلام لوپاریزین، پی اس جی حاضر شده تا پاداش وفاداری امباپه را به او بدهد تا او دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد بند بازگشت 6 میلیون یورویی ژاوی سیمونز را فعال کند و به او تا 20 روز دیگر برای پاسخ نهایی مهلت داد.
پدری به شایعات علاقه لوئیس انریکه و پی اس جی برای انتقال او به پاریس واکنش نشان داد و این اخبار را تکذیب کرد.
پی اس جی مهلتی 10 روزه برای کیلیان امباپه تعیین کرده و او باید مشخص کند که بند تمدیدش را فعال خواهد کرد یا اینکه همین تابستان باید به تیمی دیگر برود.
کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و باشگاه نیز به او اعلام کرده همین تابستان باید برود اما ستاره فرانسوی به یک شرط تن به خواسته باشگاه خواهد داد.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هری کین را جذب کند و او را بهترین جانشین برای کیلیان امباپه می داند.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
آنتونیو رودیگر فاش ساخت که از پی اس جی هم پیشنهاد داشت ولی او همیشه در رویای بازی برای رئال مادرید به سر می برد.
افراطی‌های پی اس جی اعلام کرده‌اند که یکشنبه در بازی خانگی برابر رن، علیه لیونل مسی سوت خواهند زد.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
آندر هررا دیگر بازیکن پی اس جی نیست و قرارداد او با اتلتیک بیلبائو دائمی شد.
نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا 100 درصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی اس جی نگران شرایط او است.
بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.
لیونل مسی امرزو برای اولین بار پس از اتمام جام جهانی در تمرین پی اس جی حاضر شد و برای او گارد افتخار تشکیل دادند.
یک وکیل مشهور فرانسوی امروز ادعا کرد که اگر اتهام اخیر به باشگاه پی اس جی در مورد باز کردن حساب‌های مجازی جعلی به منظور تخریب کیلیان امباپه ثابت شود، او می تواند قراردادش را فسخ کند.
اگر سرخیو راموس در بازی بعدی پاری سن ژرمن برابر رنس در میدان باشد و پاریسی ها شکست نخورند، او به یک رکورد تاریخی در این باشگاه دست خواهد یافت.
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، تایید کرد که به عثمان دمبله علاقه داشتند ولی در نهایت از خرید او منصرف شدند.
عثمان دمبله از اینکه کیلیان امباپه به رئال پاسخ منفی داد و با پی اس جی تمدید کرد، بسیار خوشحال است و تصمیم او را به سود بارسلونا می داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ