رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از شیطنت یک دختر بچه را که در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجلاس سران مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس جمهور پس از پایان سفر پنج روزه به سه کشور حوزه آمریکای لاتین، هاوانا را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جمهور در جریان برنامه‌های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی رئیس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.
سفر رئیس جمهور کشورمان به ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین، با توجه به ضدآمریکایی بودن این کشورها و تقویت روابط مشترک برای مبارزه با تحریم‌ها در رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ ای داشت.
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، در جشنی که به همین مناسبت در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شده بود شرکت کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و قشرهای مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد. سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بعد از ظهر امروز (سه شنبه )با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران برگزار شد.سخنران اصلی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، رئیس جمهور است.
نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: طبق اعلام روزنامه گاردین در ۲۸ هفته بیش از ۸۰ زن در کشور انگلیس جان خود را در اثر نوع برخورد پلیس با آن‌ها از دست داده‌اند. چه کسی این مسئله را بررسی کرد که علت این حوادث چیست؟ در همین آمریکا در سال گذشته بیش از هزار نفر به دست پلیس کشته شدند، چه کسی رفت بررسی کند که این هزار نفر چگونه به دست پلیس کشته شدند.
رئیسی با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری خبر داد که رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی تماس گرفته است.
عباس رنجبر، مسئول دفتر سعید جلیلی در توئیتی نوشت که مسئولیت مستقیم تبعات احیای برجام برعهده ی رئیس جمهور و علی باقری، رئیس تیم مذاکرات احیای برجام است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان طی پیامی فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريك و تهنيت گفت.
هیجان بازار مسکن در اردیبهشت طبیعی بود
داماد حسن روحانی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دفتر رهبری مکانی در نزدیکی منزل آقای روحانی به عنوان دفتر از سوی دولت به ایشان اختصاص داده شد. این در حالی است که اقای رئیسی مخالف این کار بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ