ساکت الهامی، سرمربی هوادار می‌گوید سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را در مدت اخیر پشت سر گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییر ملیت ادمیلسون جونیور ثبت شد و این بازیکن قرار است تا برای تیم ملی قطر به میدان برود.
کی‌روش در حالی هدفش در قطر را صعود به جام‌جهانی عنوان کرده که سهمیه آسیا دوبرابر شده
برای دومین بار، کارلوس کی‌روش وسط یک تورنمنت بزرگ با ایران سراغ مذاکره با دیگران رفت
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن‌های آقای نایب‌رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی‌های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن‌ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه‌های مختلف صداوسیما بیش از ۷۰ درصد مردم گفته‌اند کی‌روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات‌هاست!
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
کارلوس کی‌روش رفت و دست خبرنگاران به او نرسید، اما دست کم می‌شود گوشه کوچکی از انبوه سوالات در مورد عملکرد او را برای ثبت در تاریخ گرد هم آورد.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس، از آن به عنوان یک نمایش ناامیدکننده و غیرقابل پذیرش یاد کرد.
فهرست نهایی بازیکنان ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دقایقی پیش منتشر شد.
مربی استقلال گفت به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلبی هستند و کار با ایشان عالی است.
این اولویت‌نبودن فوتبال فقط در ذهن مسئولان ذی‌ربط جا خوش نکرده است. اگر در روز‌های اخیر بخشی از صحبت مربیان و بازیکنان لیگ‌برتری هم مرور شود، مشخص می‌شود که آن‌ها هم چندان به فوتبال فکر نمی‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی، جواد نکونام و ارسلان مطهری در زمره چهره‌های شاخصی هستند که به‌صراحت اشاره کرده‌اند فوتبال در اولویت نیست.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
سرمربی تیم ملی برای بررسی کمپ تمرینی ایران در جام جهانی به قطر سفر کرد.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار می‌گوید سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش را در مدت اخیر پشت سر گذاشته است.
من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ملوان انتقاداتی نسبت به مسئولان سازمان لیگ‌ و فدراسیون داشت.
سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ملوان انتقاداتی نسبت به مسئولان سازمان لیگ‌ و فدراسیون داشت.
نامجومطلق در ادامه با بیان اینکه نظم تیمی نسبت به گذشته در تیم ملی بیشتر شده است، گفت: این نظم از تفکرات آقای کی‌روش به تیم ملی تزریق شده است. تیم خیلی منضبط در هر دو بازی ظاهر شد. با توجه به اینکه کی‌روش میان بازیکنان مقبولیت دارد، بازیکنان متحدتر شده بودند و بازیکنان سعی می‌کردند همه داشته‌های خود را ارائه بدهند.
مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت. نکونام را خود آقای کی‌روش پیشنهاد دادند
خوشامدگویی صفحه رسمی تیم ملی به کی روش: یوز در کنار آقای CQ آرام گرفت
او در پاسخ به این سوال که آیا درباره آمدن کی‌روش به ایران هم بحثی انجام شد یا خیر؟ گفت: هیچ بحثی نشد. البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفتگو شد، اما درباره آقای کی‌روش صحبتی نشد.
اگر کی‌روش هنوز خودش سرمربی تیم ملی ایران بود و یک مربی دیگر چنین ویدئو‌های پرمعنایی درباره تیم ملی ایران منتشر می‌کرد، به سادگی از کنار آن می‌گذشت؟ باورنکردنی است که کی‌روش خیلی سریع یک کنفرانس خبری تشکیل ندهد و به فرد مذکور با ادبیات خاص خودش نتازد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ