عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با موضعی تند به اظهارات احسان اصولی درباره خودش پاسخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و.... خود را اعلام کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.
عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی می کنیم امسال قبل از اتمام فصلی که در آن قرار داریم مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم.
رافائل گروسی: توافق صورت گرفته بین ایران و آژانس در ماه مارس، گامی در مسیر صحیح بود و به نفع تمامی طرفین توافق هسته‌ای است که روند همکاری سازنده با ایران در پیش گرفته شود، اما احتمال احیای برجام در آینده نزدیک، بسیار ضعیف است.
مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.
به گفته سردار تنگسیری، شناور‌های شهید مهدوی و شهید رودکی تجربه موفق ورود به این عرصه و ساخت شناور‌هایی برای ارتقای توان دریاروی طولانی است که نسل‌های جدیدتر شناور‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را در آینده نیز شاهد خواهید بود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده نزدیک در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از قدرت جدیدی خواهیم بود.
دبیرکل ناتو امروز در سفر به فنلاند در سخنانی اعلام کرد: عضویت اوکراین در ناتو در آینده نزدیک رخ نخواهد داد.
نشست خبری وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (یکشنبه) با حضور خبرنگاران آغاز شد.
مجید بهزادپور اجرای طرح‌هایی نظیر کروکی آنلاین را مفید توصیف کرد و از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور در آینده نزدیک خبر داد.
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
پوتین و لوکاشنکو برای دیدار در آینده نزدیک توافق کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
جانشین وزیر دفاع گفت: بزودی مرکز نوآوری سرباز افتتاح می‌شود که در آن، سربازان می‌توانند برای حوزه‌های آینده، ایده ارائه دهند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دادگاه متهمان اصلی اغتشاشات اخیر در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
عضو اتاق تهران با بیان اینکه اعتماد به بازار سرمایه به دلیل دخالتها از بین رفت، گفت: با توجه به رشد نقدینگی در کشور و اقدامات انجام شده طی مدت اخیر، حتماً بازارهای مالی رشد خواهند کرد.
پس از سخنگوی کاخ سفید که اذعان کرد هم‌اکنون تمرکز دولت آمریکا بر اغتشاسات در ایران است، سخنگوی شورای امنیت ملی این کشور اعلام کرد احیای برجام در آینده نزدیک رخ نمی‌دهد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده، با امضای اسناد مهم همکاری در حوزه‌های مختلف در آینده نزدیک پایه‌های حقوقی روابط ایران و صربستان تقویت می‌شود.
نخست وزیر عراق گفت که دو طرف (ایران و عربستان) باید در مورد مسائل مورد اختلاف مذاکره کنند و امیدواریم که به توافق نهایی برسند و در آینده نزدیک از سرگیری روابط به طور رسمی اعلام شود.
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» چاپ تل‌آویو امروز در گزارشی نوشت: «آمریکا به اسرائیل اطلاع داده که توافق هسته‌ای در حال حاضر در دستور کار نخواهد بود.»
یزد- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آمار صادرات غیرنفتی در سال جاری گفت: تنها ۳.۵ میلیارد دلار تا بی اثر شدن نفت در تامین ارزی کشور فاصله داریم.
رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه آخرین وضعیت اعلام نتایج مرکز وکلای قوه قضاییه را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ