سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد که مسابقه حساسی برابر برزیل داریم و فکر می‌کنم هر دو تیم تا سر حد توان برای پیروزی مبارزه خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
قهرمان دوچرخه سواری هلندی گفت: «این بزرگترین مسابقه زندگی من بود و این آدم‌ها بسیار مهربان بودند که مرا به خانه خود راه دادند و اجازه دادند از توالت آن‌ها استفاده کنم.»
مربیان و بازیکنان دو تیم ایران و ژاپن در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه برخورد بسیار محترمامه‌ای با یکدیگر داشتند.
در آستانه دیدار بسیار مهم دورتموند و ماینتس حمله زنبورها به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دقایقی پیش از شروع مسابقه از اتفاقات عجیب این بازی بود.
رودری، هافبک منچسترسیتی، در مسابقه با وستهم فاصله بسیار کمی با گلزنی داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: می‌دانستم ایران ما را از نظر تاکتیکی و فنی غافلگیر نمی‌کند ولی به بازیکنانم بابت سخت بودن مسابقه هشدار داده بودم.
روی ماتا می‌گوید به جز بازی با تراکتور که واگذار کردند، با بقیه مدعیان نمایش بسیار خوبی داشته‌اند.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
فوق ستاره پرتغالی النصر از گلزنی برای این تیم در یک مسابقه بسیار حساس ابراز خوشحالی کرد.
موعود بنیادی‌فر، داور مسابقه پرتنش فولاد - پرسپولیس، روزی بسیار دشوار را در اهواز سپری کرد.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
در هفت بیست و‌ یکم‌ لیگ برتر ساعت دو مسابقه بسیار حساس خواهیم بود.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان ‌این‌که مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود، گفت: مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
ایمان عالمی، مربی هوادار می‌گوید بازی سختی با نساجی دارند و این مسابقه بسیار با کیفیت خواهد بود‌.
وزیر خارجه آمریکا امروز در آستانه بازی فوتبال میان تیم های تهران- واشنگتن گفت: مشتاقانه در انتظار مسابقه بسیار رقابتی میان ایران و آمریکا هستم.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می‌گوید که مسابقه با عجمان، بسیار سخت و پرفشار خواهد بود.
سباستین فتل درباره آخرین مسابقه دوران حرفه‌ای‌اش در ابوظبی صحبت کرد.
تیم مهدی رحمتی در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در 6 مسابقه متوالی، گلی را دریافت نکرده است.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی درباره عملکرد درخشانی که در بازی اخیر فاینورد داشت صحبت کرد و گفت گلزنی در این مسابقه برایش بسیار مهم بوده است.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین می‌گوید تیم ایران بسیار جنگنده است و بازیکنان این تیم در لحظات پایانی عملکرد و تمرکز بهتری داشتند و پیروز این مسابقه شدند.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال را دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ