لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه اسکای شرکت کرد.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
دکلان رایس پس از رسمی شدن انتقالش به آرسنال در مورد دلایل انتخاب این تیم صحبت کرد.
احسان پهلوان که در میانه اردوی آماده‌سازی سپاهان در ترکیه به این تیم پیوست، سپاهان را خانه خود می‌بیند.
خانشقاقی سال‌ها بعد از ساخت بلندترین ساختمان ایران و تهران در خیابان شاه‌آباد (جمهوری)، در مصاحبه با فصلنامه آبادی در سال ١٣۷۴ گفته است: «شب‌هایی بود که تا صبح نمی‌خوابیدم و فکر می‌کردم که چطور مشکلات را یکی‌یکی از سر راه بردارم به‌خصوص وقتی به طبقات بالاتر رسیده بودم.»
آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید در واکنش به این سوال که چرا به بارسا نرفته؟ گفت وقتی رئال پا پیش گذاشت، بقیه تیم‌ها در نظرم بی‌ارزش شدند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.
مارینوس اوزونیدیس تا ساعاتی دیگر روز شلوغی را در سیرجان پشت سر خواهد گذاشت.
جواد نکونام در اولین گفتگوی اختصاصی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی استقلال، ناگفته‌های خود از روند قبول هدایت آ‌بی‌ها را به زبان آورده است.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
کریم بنزما در مصاحبه‌ای با رسانه‌های عربستانی گفت عربستان را به دلیل اینکه کشوری مسلمان است انتخاب کرده. او همچنین گفت که حضور کریستیانو رونالدو برای عربستان اتفاقی مثبت بوده است.
توماس کیمس درباره حضورش در زندان ایران گفت: در ایران با من مثل یک مهمان رفتار شد؛ آنها در مهمان‌نوازی کم نگذاشتند و هیچ شکنجه‌ای در کار نبود.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
نفتیها با کسب اولین پیروزی بعد از هفته‌ها دوباره نیرو گرفته‌اند و دیگر مصاحبه هم فرار نمی‌کنند.
بخش‌های کوتاهی از مصاحبه اسحاق جهانگیری با آگاهی نو منتشر شده است که در آن جهانگیری به قصد خود برای کناره‌گیری از معاونت ریاست‌جمهوری پس از انتخابات ۹۶ اشاره کرد: به آقای روحانی گفتم شما یک معاون اول دیگری بگذارید، من نمی‌خواهم معاون اولی را ادامه بدهم. ایشان هم به من گفت شما کم‌انگیزه شدید. در همان دو، سه ماه بعد از انتخابات تا آغاز دولت دوازدهم بحث معاون اول شد و اقداماتی شد که خود ایشان هم دید من دیگر آن جهانگیری انگیزه‌دار نیستم.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
رناتو داسیلویرا پس از پیوستن به تیم نووریزونتینو از حضور مجدد در سری بی برزیل ابراز خوشحالی کرد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، اولین مصاحبه خود بعد از دیدار فینال قهرمانی جهان را با ورزش سه انجام داده است.
یولیان ناگلزمان بعد از پیروزی بزرگ بایرن مونیخ در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا با یک نشریه آلمانی مصاحبه مفصلی انجام داد و درباره شرایط تیمش در آغاز فصل صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ