عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.
آدینه‌لو گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی ۲۳ ساله اهل و ساکن زنجان بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان حاضر، قاتل یک مرد تقریبا ۴۰ ساله است که با اسلحه کلت کمری به سر مقتول شلیک و از محل متواری شده است.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
مهدی عمارلوئی از وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه نیشابور در شرایطی در نخستین روز کاری در دفتر کارش به قتل رسید که در ماه‌های گذشته دست‌کم ۴وکیل دیگر نیز در حوادث جداگانه به قتل رسیدند.
متهم این پرونده جنایی درباره مرگ دختر و پسر دوقلو و دختر نوزاد دیگرش، همان ادعا‌های قبلی را بیان کرد و بدین ترتیب راز مرگ سه فرزند دیگر وی درحالی در پرده ابهام قرار دارد که استعلام کارآگاهان از مرکز درمانی نشان می‌دهد دختر ۱۰ روزه (خدیجه) نیز از همان بدو تولد دچار مشکلات ریوی بوده است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند و در بازرسی داخل خانه، جسد خانم ۴۰ ساله را در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف کردند.
مقامات پلیس می‌گویند: آثار خفگی روی گردنِ سازنده واکسن کووید «اسپوتنیک وی» و همچنین جراحات چاقو و خراشیدگی روی بدن وی مشاهده شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
عسکری با ذکر اینکه ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
۴ روز قبل یک جوان پس از خروج از منزل در پردیس، دیگر به خانه بازنگشت و پیگیری‌های پلیس در نهایت از قتل فجیع او پرده برداشت.
خواهرزاده کارگردان تلویزیون پس از آنکه برای دریافت بدهی خود به محل قرار با شریک کاری خود رفت، به‌طرز فجیعی به قتل رسید و جسد وی سوزانده شد.
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده قتل زن اهوازی گفت: اولیای دم متوفی گذشت کردند؛ جنبه عمومی این قضیه متهم ردیف اول به تحمل هفت سال و نیم تحمل حبس محکوم شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل فجیع معلم سیاهپوست در آمریکا گفت: قتل معلم سیاهپوست آمریکایی و تکرار قتل فجیع جورج فلوید، بار دیگر جهانیان را در بهت و شوک فرو برد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: جسد مردی ۴۰ ساله که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود پیدا شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
شنبه 19 شهریورماه جاری، رسیدگی به پرونده قتل دختر 25 ساله اهوازی در دستور کار محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌‌جنایی قرار گرفت.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
مرد ۵۸ ساله بلافاصله دهان نامادری اش را با دستمال بست تا سروصدا نکند، اما در میان همین درگیری بود که «جواد» تیغه چاقو را بر گردن «زن پدرش» فرود آورد و سپس پیکر خون آلود او را به داخل حمام منزل کشاند تا از شر جسد رها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ