بازیکن جوان استقلال می گوید که رقم قرارداد او که در فدراسیون به ثبت رسیده، یک عدد خنده دار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از همان روز اول کارش اعلام کرده نمی‌تواند پول استراماچونی را بدهد.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
حمید سجادی از موافقت سه عضو هیات مدیره با ابقای مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد و گفت: با این شرایط ایشان تا پایان فصل مدیرعامل استقلال خواهد ماند.
فتح الله زاده: من از نود درصد باشگاه‌های لیگ برتر و پرسپولیس پیشنهاد مدیریت داشتم، اما استقلالی دو آتیشه هستم
مدیرعامل باشگاه استقلال از پیشنهاد دریافت ساختمان به جای باقی مانده پول انتقال محمد محبی خبر داد.
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
علی فتح‌الله امشب و در راستای مشکلات باشگاه استقلال و حذف از آسیا به برنامه فوتبال برتر می‌رود.
مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال در جلسه هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کرد.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا داد+ نامه
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
تا عید باید ۳۰۰ میلیارد بدهی بدهم تا بتوانم مجوز حرفه‌ای بگیرم؛ این انصاف نیست که من را تنها رها کرده‌اند. هماهنگونه که سفارش کردند ایرانسل اسپانسر پرسولیس شود، سفارش کنند همراه اول از استقلال حمایت کند.
مدیرعامل استقلال از دولت خواست طلب استراماچونی را پرداخت کنند تا مشکلات بعدی برای این باشگاه پیش نیاید.
علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر، حملات بی سابقه ای به مصطفی آجورلو داشت.
عضو هیئت مدیره استقلال درباره مصاحبه‌ای که انجام داده بود در رسانه رسمی استقلال توضیحاتی داد.
مدیرعامل استقلال می‌گوید پرونده محبی تا امشب برای استقلال بسته می‌شود.
ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم.
ساپینتو مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم ماست.
مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من چند روز وقت دارم تا دو مشکل باشگاه استقلال را برطرف کنم که تلاش خواهم کرد تا این مشکلات را از بین ببرم. هواداران استقلال نگران نباشند و صبور باشند تا این مشکلات را از پیش رو برداریم.
مدیرعامل استقلال می‌گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مدیرعامل استقلال گفت: من به عنوان مدیرعامل، هر کاری از دستم بر بیاید، برای ادامه روند موفقیت‌های تیم انجام می‌دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ