مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: پیوستن امروز اوکراین به ناتو، به‌معنی جنگ این ائتلاف با روسیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: هنوز نمی‌توانیم پیوستن سوئد به ناتو را تأیید کنیم؛ زیرا استکهلم از تروریست‌ها حمایت می‌کند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
وزیر خارجه سوئد امروز در سخنانی گفت: تمام الزامات پیوستن به ناتو را برآورده کرده‌ایم؛ وقت آن است که ترکیه و مجارستان عضویت ما را تأیید کنند.
رئیس‌جمهور لیتوانی امروز در اظهاراتی اعلام کرد که احتمال پیوستن اوکراین به ناتو در جریان درگیری‌های جاری در این کشور وجود ندارد.
یک روزنامه پرتغالی در شماره امروز خود مدعی شد که سرجیو کونسیسائو خواستار حفظ طارمی برای فصل بعد است.
رئیس جمهور آمریکا امروز از پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استقبال کرد.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به پیوستن هلسینکی به ناتو اعلام کرد: فنلاند با پیوستن به ناتو، استقلال خود را از دست داد.
پارلمان سوئد امروز با ۲۶۹ رأی موافق در برابر ۳۷ مخالف، با پیوستن این کشور به ناتو موافقت کرد.
رئیس جمهور ترکیه امروز به موضع‌گیری درباره پیوستن فنلاند به ناتو پرداخت.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، امیدوار است که بتواند همین امروز از این باشگاه جدا و راهی بارسلونا شود.
وزیر خارجه سوئد امروز اعلام کرد: پیوستن سوئد به ناتو به حالت تعلیق درآمده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آزادی توهین به مقدسات مسلمانان را ندارید؛ سوئد منتظر حمایت آنکارا از پیوستن به ناتو نباشد.
وزیر دادگستری ترکیه امروز برای تصویب پیوستن سوئد به ناتو از سوی کشورش شرط گذاشت.
میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که امروز با قراردادی رسمی به چلسی پیوست پیش از شروع دیدار امشب با کریستال پالاس در ورزشگاه استمفوردبریج به هواداران معرفی شد.
وزیر امور خارجه فنلاند امروز در سخنانی تصریح کرد: پس از پیوستن فنلاند به ناتو، تسلیحات هسته‌ای در خاک هلسینکی مستقر نخواهد شد.
نخست وزیر سوئد امروز در سخنانی اعلام کرد: سوئد نمی‌تواند شرایط غیرواقعی ترکیه برای پیوستن به ناتو را برآورده کند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: گام‌های زیادی باید از سوی سوئد و فنلاند برای پیوستن به ناتو برداشته شود.
شاید دیدار امروز تیم ملی کرواسی مقابل مراکش هم یکی از مسابقات جذاب ادوار جام جهانی شود.
استاد برجسته فلسفه گفت: قدرت سیاسی گمان می‌کند رفتاری که امروز نسل جدید انجام می‌دهد از سر لج بازی است و عکس‌العمل سیاسی است. خیر این طور نیست. نحوه بودن، اگزیستانس و هستی که دارد این چنین است. این یک وضعیت سیاسی نیست و به همین دلیل نمی‌توان با آن برخورد سیاسی کرد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد نتیجه عکس به‌همراه خواهد داشت.
رئیس جمهور فنلاند امروز اعلام کرد که کشورش به همراه سوئد به حمایت مجارستان در پیوستن به ناتو امیدوار است.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: روسیه از پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای حمایت می‌ک
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا امروز اسناد پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو را امضاء می‌کند و در این‌باره سخنرانی خواهد کرد.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران برای پیوستن به تیم پالما، راهی کشور اسپانیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ