نخست وزیر سوئد امروز در سخنانی اعلام کرد: سوئد نمی‌تواند شرایط غیرواقعی ترکیه برای پیوستن به ناتو را برآورده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه صدور ویزای نیمی از بازیکنان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا مبهم است نمی‌توانیم با هر شرایطی در مسابقات شرکت کنیم.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.
شقاقی گفت: با این شرایط نمی‌توان انتظار مهار تورم و رشد تولید را داشت؛زیرا منابع ارزی قاچاق از بازار غیررسمی تأمین می‌شود که باعث افزایش تقاضای ارز در بازار آزاد و بالارفتن قیمت دلار می شود.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
برای اینکه بتوانم دوباره همین مدال را بگیرم یا به مدال بهتری برسم، باید امکانات را 3-2برابر قبل کنم. درحالی‌که فراهم کردن شرایط قبل هم خیلی برایم سخت بود چه برسد به اینکه بخواهم چندبرابرش کنم
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
روبرتو کارلوس، مدافع افسانه‌ای سابق برزیل، شرایط چندان خوبی ندارد و مدت طولانی است که از دیدن فرزندانش محروم بوده است.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل می‌گوید با توجه به اینکه به هفته‌های پایانی لیگ برتر رسیده‌ایم، تیم‌ها در بهترین شرایط قرار دارند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم مهاجم تعویض کنیم و یاری نگرفتیم. چیزی وجود ندارد که بخواهد باشگاه بازیکنی برای پست مهاجم بگیرد.
عارف رستمی می‌گوید مقابل استقلال می‌توانند از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنند.
مربی ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا کند و رتبه‌اش را در جدول بهبود ببخشد.
کریمی، تولیدکننده محصولات حجاب گفت: در فیلم‌های تلویزیونی از لباس‌های متعارف کمتر استفاده می‌شود. همیشه در سریال‌ها خانمی که مشکل فقر دارد، پوشش چادر دارد. در سریال‌های تلویزیون شاهد لباس‌های جلوباز و بدون دکمه هستیم. با این شرایط نمی‌توانیم تولیدکننده لباس را قانع کرد که لباس متعارف تولید کند.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط فعلی این رشته و وضعیت اردوها و ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های جالبی را درباره شرایط منچستریونایتد، انتخاب رالف رانگینک و تجربه کارش با بازیکنان جوان مطرح کرده است.
اصفهان- رئیس حوضه آبریز زاینده رود، شرایط این سد مخزنی را فوق بحرانی خواند و گفت: نمی‌توانیم برای کشت پاییزه آب توزیع کنیم.
زن ۳۷ ساله‌ گفت: وقتی فهمیدم که ابوذر از چند ماه قبل سوزان را به عقد موقت خودش درآورده است. گویی آسمان بر سرم فرو ریخت و نفرت همه وجودم را فرا گرفت با خشم و عصبانیت با ابوذر به مشاجره پرداختم و سپس به حالت قهر منزلم را ترک کردم و به همراه دخترم به خانه پدرم بازگشتم تا شاید همسرم به خودش بیاید و از سوزان جدا شود، اما او هیچ گاه زیر بار خواسته من نرفت و ادعا می‌کرد «سوزان به خاطر من از همسرش طلاق گرفته است و من نمی‌توانم در این شرایط او را طلاق بدهم!»
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: از نظر امکانات و سالن نه تنها نسبت به دنیا بلکه در سطح کشور نیز بسیار ضعیف هستیم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
مایک تایسون، قهرمان سابق دنیای بوکس، از دلیل نشستن روی صدلی چرخ‌دار و شرایط بد جسمانی‌اش پرده برداشت.
مساله رسمیت هیات رییسه به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ