رئیس جمهور آمریکا امروز از پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
سرمربی ژاپن معتقد است تماشاگران ایرانی جو فوق‌العاده‌ای در ارومیه ایجاد خواهند کرد.
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
اردوغان یکشنبه در واکنش به دیدار «جفری فلیک» سفیر آمریکا در آنکارا به قلیچداراوغلو گفت: سفیر جو بایدن با کمال دیدار می‌کند. شرم بر تو باد. با مغزت فکر کن. طرف صحبتت در اینجا رئیس جمهوری است. چطوری پس از آن ملاقات درخواست دیدار با رئیس جمهوری می‌کنی؟
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
امید نورافکن، بازیکن سپاهان نسبت به شعارهای هواداران پرسپولیس و جو سکوها واکنش نشان داد و آنها را با هواداران استقلال و سپاهان مقایسه کرد.
همسر رئیس جمهور مُسن آمریکا با رد پیشنهاد گرفتن تست صلاحیت ذهنی از سیاستمداران بالای ۷۵ سال، آن را «مضحک» خواند.
همجوشی هسته‌ای، بر خلاف شکاف هسته‌ای، زباله‌های رادیواکتیو تولید نمی‌کند؛ و طبق برآورد وزارت انرژی ایالات متحده، سه تا چهار برابر انرژی بیشتری نسبت به شکاف هسته‌ای تولید می‌کند، همچنین برخلاف انرژی حاصل از سوزاندن سوخت‌های فسیلی، دی‌اکسید کربنی را وارد جو زمین نمی‌کند. بعلاوه، همجوشی فرآیندی بسیار شکننده است که اگر در شرایط درستی انجام نگیرد، در کثری از ثانیه، خاموش می‌شود؛ بنابراین خطر ذوب هسته‌ای ناشی از این واکنش وجود ندارد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به کشف اسناد طبقه‌بندی شده در دفترش گفت: مردم می‌دانند که من اسناد و اطلاعات طبقه‌بندی شده را جدی می‌گیرم.
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
لمپارد بعد از شکست در دقایق پایانی بازی با وولوز از هواداران اورتون خواست تا پشت بازیکنان باشند.
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایران، سخنرانی کوتاهی را برپا کرد.
«جو بایدن» روز جمعه در واکنش به تأکید برخی از جمهوری‌خواهان بر لزوم توقف حمایت از اوکراین عنوان کرد که حمایت از اوکراین حمایت از اروپا و ناتو است.
«لورن بویبرت» نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کلورادو در پیامی توییتری به تصمیم دولت «جو بایدن» برای کمک‌های نظامی بیشتر به اوکراین به شدت انتقاد کرد.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ