بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، امیدوار است که بتواند همین امروز از این باشگاه جدا و راهی بارسلونا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
پل پوگبا برای شروع یک فصل منظم تعطیلاتش را کاهش داد و آماده بازگشت به تمرینات یوونتوس است.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، تصمیم گیری در مورد آینده ملی را به خود لوکا مودریچ واگذار کرد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار با هلند در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت پروژه جدید لاجوردی‌پوشان تازه آغاز شده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی این تیم را به تاخیر انداخت؛ او با هواداران حرف زده است.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
با اینکه هواداران آرسنال از حضور گابریل ژسوس مصدوم در تمرینات این تیم خوشحال هستند، ولی میکل آرتتا می‌گوید قصد ندارد برای بازگشت او به میادین عجله کند.
سسک فابرگاس معتقد است نباید در سال 2011 آرسنال را ترک می کرد و برای پیوستن به بارسلونا عجولانه تصمیم گرفت.
ژاوی تأکید کرده که عثمان دمبله نباید برای بازگشت عجله کند و بهتر است با آسودگی خاطر خود را برای ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا آماده کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه نسبت به کیروش ارزیابی خوبی وجود دارد، ادامه داد: پیش از خروج وی از ایران با قطر صحبت کرده بودیم و از مبلغی که قرار بود به ایشان پرداخت شود با خبر بودیم.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که امروز اعلام شد موقتا از نیمکت تاتنهام دور خواهد بود با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای به دست آوردن سلامتی کامل باید مدتی در ایتالیا بماند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر سطح شهر تهران گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر سطح شهر تهران گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کنند.
جواد نکونام خیلی زود از خرید جدیدش در فولاد رونمایی کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یک شنبه ۲۵ دی‌ماه تمدید شد.
هافبک‌ استقلال می‌گوید با کارت زرد بی موردی از دیدار بعد محروم شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از دلیل اصلی شکست تیمش برابر عربستان گفت.
دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی است، گفت: طبق فرآیند انتخابی کارم را از رقابت‌های قهرمانی کشور شروع می‌کنم.
بازیکن تیم ملی هندبال مردان ایران وسلین را مربی بزرگی توصیف کرد و گفت: با یک مربی بزرگ در تلاش هستیم تا در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم.
عذرخواهی آزمون از تیم ملی: عجله من اذیت‌تان کرد
خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.
فرجی که از ناحیه عضله پشت ران دچار آسیب دیدگی شده، با انجام ام آر آی و بررسی کادرپزشکی، دیدار برابر نفت آبادان را استراحت خواهد کرد و تیمش را همراهی نمی‌کند.
مصدومیت آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، باعث شده است که این باشگاه به دنبال نهایی کردن انتقال ممفیس دیپای باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ