رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آزادی توهین به مقدسات مسلمانان را ندارید؛ سوئد منتظر حمایت آنکارا از پیوستن به ناتو نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
منابع دیپلماتیک از حمله یک فرد ناشناس با کوکتل مولوتف به سفارت سوئد در بیروت و آماده باش نیروهای امنیتی لبنان پس از این حمله خبر دادند.
نخست‌وزیر سوئد امروز در سخنانی اعلام کرد: وضعیت خطرناک است؛ ما در جدی‌ترین وضعیت امنیتی پس از جنگ جهانی قرار داریم.
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.
نمازگزاران تهرانی همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه، اهانت مکرر در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند. همچنین ظهر امروز جمعه ۳۰ تیرماه، نمازگزاران قمی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی قدس قم به سمت چهارراه شهداء راهپیمایی کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس جدایی از حشد الشعبی عراق به سوئد پناهنده شده بود.
دادستان سوئد خواستار ۵ سال حبس و استرداد یک متهم به باج‌ گیری به نفع گروهک تروریستی پ ک ک به ترکیه پس از طی مجازاتش در زندان شد.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند.
سوئدی‌ها پس از ۴۲ ماه اعمال شکنجه، به تازگی روش‌های جدیدی از آزار و اذیت را در مورد حمید نوری اجرا کردند. هم سلول کردن نوری با یک زندانی دارای اختلالات روحی و روانی از جمله این اقدامات است.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که سوئد پیش از نشست آتی سران ناتو که قرار است در ماه جولای برگزار شود، به ناتو خواهد پیوست.در ادامه ولی پس از مذاکرات طرفین با مقام‌های ترکیه، نمایندگان سوئد و فنلاند اعلام کردند که با ترکیه در مبارزه با تروریسم همکاری می‌کنند.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز پس از نشست وزرای دفاع ناتو در نشستی مطبوعاتی با تکرار مواضع خصمانه ضدچینی این سازمان نظامی اعلام کرد: فنلاند و سوئد باید تا پاییز به ناتو بپیوندند.
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
نخست وزیر سوئد یک روز پس از «قرآن‌سوزی» در جریان تظاهرات هواداران راست افراطی مقابل سفارت ترکیه در استکهلم، به این واقعه واکنش نشان داد و از آن ابراز تاسف کرد.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
پس از اعطای مجوز به یک فرد تندرو برای سوزاندن قرآن با حمایت نیروهای پلیس این کشور، مردم خشمگین ترکیه پرچم سوئد را در مقابل سفارت این کشور در آنکارا یه آتش کشیدند.
نخست وزیر سوئد پس از دیدار با رئیس شورای اروپا گفت که مذاکرات با ترکیه در روند عضویت کشورش در ناتو در مسیر عادی خود ادامه داشته و در نقطه مثبتی قرار دارد.
رئیس کمیته ملی المپیک سوئد پس از متهم شدن به آزار جنسی از سمت خود به صورت موقت کناره‌گیری کرد.
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که کشورش پس از پیوستن به ناتو، مانند دانمارک و نروژ اجازه استقرار تسلیحات هسته ای در خاک کشورش را نخواهد داد.
اندرسون نخست وزیر سوئد پس از پیروزی جناح راست در انتخابات عمومی استعفای خود را اعلام کرد.
فردین رابط بازیکن پیشین استقلال، پس از دریافت رضایتنامه از این باشگاه به عضویت دالکورد سوئد درآمد.
برای نخستین بار یک فضانورد زن اروپایی خارج ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ