وزیر خارجه سوئد امروز در سخنانی گفت: تمام الزامات پیوستن به ناتو را برآورده کرده‌ایم؛ وقت آن است که ترکیه و مجارستان عضویت ما را تأیید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
لبنانی‌ها در مناطق مختلف این کشور علیه قرآن سوزی در سوئد، دست به اعتراض زدند.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
وزرای امور خارجه ایران و سوئد در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه و موضوعات مورد علاقه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه سوئد گفت:سعی کردیم تمام شرایط لازم برای عضویت در ناتو را برآورده کنیم.
باشگاه اینترمیامی تمام تلاشش را برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار گرفته و قصد دارد پیشنهادی جذاب به این بازیکن ارائه کند.
هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن ها تمام شده است.
تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر هوادار به پیروزی رسید.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
بسیاری از کشورهای جهان -از ژاپن گرفته تا روسیه و سوئد- با چالش جمعیتی مشابهی مواجه شده‌اند و تلاش‌های آنها برای تشویق نوزادآوری با یارانه‌ها و تاکتیک‌های دیگر تاثیر محدودی داشته است. اما چین سریع‌تر از سایر کشورها پیر شده است.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز در بازی صبح امروز خود در لیگ NBA، یک ماراتن واقعی را از کلیپرز برد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد گفت: این اقدام مصداق نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی ندارد.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
سیدمحمد امین طباطبایی در دور پنجم مسابقات شطرنج «سیتگس» اسپانیا موفق به شکست مهدی غلامی شد و به روند بردهای خود در این رقابت‌ها ادامه داد.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
۳۳۷ شرکت بورسی بیش از ۴۹ همت از سود مجامع را به صورت تمام الکترونیکی از طریق سامانه سجام به حساب بیش از ۴۵ میلیون سهامدار واریز کردند.
یک مقام ارشد نظامی سوئد می گوید این کشور باید با پذیرش تمام شروط ناتو، فرصت عضویت در این ائتلاف را از دست ندهد.
با وجود بسته شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات، دعوای پی‌اس‌جی و اینتر درباره میلان اشکرینیار به پایان نرسیده است.
مدافع صنعت نفت آبادان می گوید اگر آنها کمی خوش شانس بودند، می توانستند از پرسپولیس یک امتیاز را بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ